راموس جواب جرارد پیکه را داد!

مدافع رئال مادرید پاسخ انتقادهای جرارد پیکه را داد و عنوان کرد اگر صحبت از اشتباه‌های داوری است، او باید بازی بارسلونا برابر PSG را یک بار دیگر تماشا کند.

لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش ‌جی پلاس، برد پر حرف و حدیث رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد جرارد پیکه همان کار همیشگی‌ خودش را انجام بدهد و با صحبت‌های تحریک کننده خود، از اشتباه‌های داوری به سود رئال مادرید سخن به میان بیاورد.  پیکه بعد از بازی شب گذشته (چهارشنبه) نسبت به گل آفساید رونالدو واکنش نشان داد.

سرخیو راموس در همین رابطه در پاسخ به پیکه گفت‌: اگر منظور پیکه اشتباه‌های داوری است، بهتر است بازی قبل بارسلونا برابر پاری ‌سن‌ ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا را یک بار دیگر ببیند و بعد نظر بدهد.

هرچند کریستیانو رونالدو با هت تریک برابر بایرن مونیخ توانست در لیگ قهرمانان ۱۰۰ گله شود ولی قبل از این که او پایش به گلزنی در بازی برگشت باز شود، با سوت‌های انتقادی هواداران تیمش روبرو شده بود.

راموس با حمایت از کریستیانو رونالدو گفت‌: نظر هواداران را درک می‌کنم و کریس را هم به خوبی می‌شناسم. کریس بازیکنی است که در هر بازی حد توانش را به کار می‌گیرد و البته مثل خیلی‌ها می‌تواند بازی خوب و بد داشته باشد. مردم باید بیشتر در مورد این‌جور مسائل بدانند. البته برنابئو برای همه بازیکنان بزرگ جو سختی را ایجاد کرده است چون هواداران انتظار زیادی دارند. این‌جا موفقیت آسان نیست و راحت به دست نمی‌آید.

راموس اکنون بعد از ایکر کاسیاس، رائول گونسالس و روبرتو کارلوس، چهارمین بازیکن تاریخ رئال‌مادرید است که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است. او در بازی شب گذشته یکصدمین بازی خود در تاریخ این رقابت‌ها را انجام داد و توانست همراه رئال به نیمه نهایی راه یابد. راموس و رئال اکنون یک بازی سخت برابر بارسلونا در ال‌کلاسیکو را پیش‌رو دارند که یکشنبه برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید