حرف های ساکت پیش از اعزام ملی پوشان فوتبال ساحلی به جام جهانی

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی صبح امروز با حضور رئیس سازمان تیم های ملی در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش ‌جی پلاس، تیم‌ ‌ملی فوتبال  ساحلی ایران جهت حضور در رقابت جام جهانی 2017 باهاما بعد از ظهر امروز( سه شنبه) به محل برگزاری مسابقات اعزام می‌شود. در همین راستا محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم‌های ملی صبح امروز در اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی حضور یافت و دقایقی را با آنها صحبت کرد.

ساکت ضمن تقدیر و تشکر از کادر فنی و بازیکنان در ادامه‌  خاطر نشان کرد:  نسل قبل از شما هویت فوتبال ساحلی را پایدار و تحقق بخشید و فوتبال ساحلی ایران هویت ملی و بین المللی پیدا کرد، به طوری که میزبان رویدادهای بین‌المللی شدیم. همچنین دارای مدرس بین‌المللی  در رشته فوتبال ساحلی هستیم.

وی در ادامه‌  بیان‌ کرد: در حال‌ حاضر فوتبال ساحلی کشور دارای ظرفیت بالا از نظر تکنیک و تاکتیک است. از شما می‌خواهم  توانایی‌تان را در مسابقات جام جهانی  به رخ همه بکشانید و تمرکزتان را برای یک حضور قدرتمند به نمایش بگذارید چرا که بهترین‌های دنیا در این مسابقات حضور دارند.

رئیس سازمان تیم‌های ملی در پایان با  کادر فنی تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی در ارتباط با شرایط فنی تیم و بازیکنان صحبت کرد و برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

مهدی تاج به دلیل حضور در جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مراسم حضور نداشت و محمدرضا ساکت به نمایندگی از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مراسم بدرقه ملی پوشان را برگزار کرد.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی ایران در گروه B با تیم‌های مکزیک، ایتالیا و نیجریه همگروه است. این رقابت‌ها از هفتم تا 177 اردیبهشت ماه در باهاما برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید