به گزارش جی پلاس، روزنامه‌های ورزشی خارجی 18 آپریل به مسائل مختلف ورزشی به  خصوص فوتبال اختصاص دارد.

روزنامه مارکا با انتشار عکسی از سلفی گرفتن رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن‌مونیخ با هواداران تیمش، تیتر «چشم به راه بایرن» را در اشاره به بازی امشب رئال مادرید در خانه‌اش مقابل بایرن‌مونیخ در دور برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان را روی جلد برد. در بخشی دیگر به اظهارات دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید در آستانه بازی تیمش مقابل لسترسیتی پرداخته شده است. 

 

مارکا

 

روزنامه«ال‌موندودپورتیو» به شایعه‌ای در آستانه تحقق پرداخته است؛ حضور ارنستو والوارده به جای لوئیس انریکه روی نیمکت سرمربیگری بارسلونا از پایان فصل جاری. از دست رفتن فرصت حضور در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید و احتمال نرسیدن رابرت لواندوفسکی، ستاره بایرن به  بازی بزرگ دیگر تیترهای این جریده را تشکیل می‌دهند.

 

ال

 

 روزنامه اسپورت کاتالونیا تیتر «برای آن‌ها» را در اشاره به اهمیت پیروزی بارسلونا و بازی برگشت در مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای هوداران روی جلد قرار داد. از دید این روزنامه، بارسلونا برای رقم زدن دومین بازگشت بزرگ خودش در این فصل، انگیزه‌ای به بزرگی شاد کردن هواداران متوقع و احساسی دارد. در بخشی دیگر دل‌بستن لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا به جادوی لیونل مسی در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مورد اشاره قرار گرفته و گفته شده احتمال نرسیدن لواندوفسکی به بازی با رئال مادرید وجود دارد.

 

اسپورت

 

 روزنامه گاتزتادلواسپورت پرچم ایتالیا را به تصویر کشیده و تیتر «زیبایی ایتالیایی» را در پیش‌بینی 48 ساعت آینده دنیای ورزش روی جلد برد. بوفون به عنوان ستاره شماره یک یوونتوس نقش مهمی در بسته نگه داشتن دروازه تیمش در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونای میزبان پیش‌رو دارد. مرحله سوم مسابقات فرمول یک و قهرمانی فتل آلمانی هم از دید این روزنامه معتبر دور نماند.

 

گاتزتا

 

 «اکیپ»  از تیتر «شروع می‌شود» کنار عکسی از اونای امری، سرمریی و پاتریک کلایورت، مدیر ورزشی  پاری‌سن‌ژرمن روی جلد برده و از این 2 به عنوان بانی تغییر یاد شده است. در بخش دیگری از جلد، بازی امشب تیم پاریسی مقابل متز  تیتری را خود اختصاص داد. المپیک مارسی در ادامه نتایج نه‌چندان پر فراز و نشیب خود این بار با 5 گل سن‌اتین را در هم کوبید و به نظر می‌رسد به ثباتی نسبتی رسیده است.

 

اکیپ

 

دیدگاه تان را بنویسید