زیدان: بعید است گرت بیل به ال کلاسیکو برسد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید قطعی بودن نرسیدن بال ولزی‌اش به دیدار برگشت کهکشانی‌ها برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا را تأیید و در عین حال اعتراف کرد که مشخص نیست او به ال‌کلاسیکو هم برسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زین الدین زیدان پیش از بازی فردا شب (سه‌شنبه) رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله لیک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که کهکشانی‌ها میزبانش هستند، تأیید کرد که گرث بیل به دلیل مصدومیت به این بازی نخواهد رسید.

زیدان گفت: بیل بعد از مصدومیتش، برای بازگشت به تیم تلاش فراوانی انجام داده است و خیلی‌ هم از وضعیتش راضی بود. او اما هنوز دردی دارد که اذیتش می‌کند. امیدوارم که مسئله‌ای جدی نباشد و تا چند روز آینده به ما ملحق شود. او فردا شب بازی نخواهد کرد چون ما نمی‌خواهیم ریسک کنیم. امیدوارم که به زودی به جمع ما برگردد. او لیاقت بودن در کنار ما را تا پایان فصل دارد.

زیزو در پاسخ به این سؤال که کدام بازیکنش را برای جانشینی بیل در نظر گرفته است، اظهار داشت: بازیکن مورد نظرم را انتخاب کرده‌ام اما الان نمی‌گویم او چه شخصی است.همه بازیکنان من خارق‌العاده کار کرده‌اند و من مجبورم از میان آنها یکی را انتخاب کنم. با این حال خوشحالم که آنها در چنین سطح بالایی قرار دارند.

آیا بیل به ال‌کلاسیکو می‌رسد. زیدان در پاسخ به این سؤال هم گفت: امیدوار که بتواند برسد اما مطمئن نیستم. نمی‌توانم بیشتر از این چیزی بگویم چون روز به روز باید وضعیتش را بررسی کنیم و ببینیم که آماده می‌شود یا نه.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در پایان درباره بازی تیمش برابر بایرن مونیخ عنوان کرد: لازم نیست درباره اهمیت این بازی بگویم چون خودتان می‌دانید اما مشخصاً انگیزه ما برای این بازی مهمترین از سایر بازی‌هاست، البته ما برای تمام بازی‌های‌مان باید چنین انگیزه‌ای داشته باشیم. نمی‌دانم چه اتفاقاتی در این بازی رخ خواهد داد. ببینیم چه می‌شود. چیزی که قطعی است، این است که ما باید تلاش فراوانی انجام دهیم و به نتیجه بازی رفت توجهی نداشته باشیم. بازی رفت تمام شد و حالا باید به فکر بازی برگشت باشیم که یک بازی سخت خواهد بود. برای صعود باید یک عملکرد بسیار بسیار خوب انجام دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید