جدایی زود هنگام اشکان از ولفسبورگ

دژاگه در راه پرسپولیس؟!

اشکان دژاگه خیلی زودتر از چیزی که تصورش می کرد باید از ولفسبورگ جدا شود.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، در نیم فصل اشکان دژاگه العربی را ترک کرد و به تیم ولفسبورگ پیوست، تیمی بوندسلیگایی که اشکان قبلا هم سابقه بازی کردن در آن را دارد.

دژاگه آنقدر بازی نکرد که در نهایت با آسیب‌دیدگی مواجه شد؛ خبری که از آلمان مخابره شد و ایرانی‌ها را نگران کرد. اشکان از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و سایت رسمی ولفسبورگ اعلام کرد او حداقل سه تا چهار هفته نمی‌تواند برای این تیم بازی کند. دژاگه به همین دلیل بازی‌های ولفسبورگ در بوندس لیگا و تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی را از دست داد. او نتوانست برای ایران مقابل قطر و چین به میدان برود. هر چند تیم ملی ایران در غیاب کاپیتان خود موفق شد شش امتیاز حساس از این دو بازی کسب کند.

به هر حال شرایط در تیم ولفسبورگ به هیچ عنوان برای دژاگه خوب پیش نرفت و این بازیکن با توجه به والرین اسماعیل سرمربی ولفسبورگ به دژاگه اعتقاد زیادی داشت به نظر نمی رسد حتی برای یک بازی هم فرصت خودنمایی پیدا کند.

به پایان بوندسلیگا نزدیک می شویم و قرارداد دژاگه هم تا همان زمان است. جدایی او از این تیم آلمانی بسیار نزدیک است.

با توجه به اینکه کار او در فوتبال اروپا احتمالا تمام شده قلمداد می شود بعید نیست او به فوتبال ایران بیاید. دژاگه زمانی گفت که اگر قرار باشد در فوتبال ایران بازی کند مقصدش پرسپولیس خواهد بود.

پیش از قرارداد اخیر اشکان با ولفسبورگ هم گمانه هایی درباره پیوستن او به پرسپولیس مطرح بود.

دیدگاه تان را بنویسید