واکنش معاون وزیر ورزش به اتفاقات بازی پرسپولیس در تبریز

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان از حواشی دیدار ماشین‌سازی و پرسپولیس انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالحمید احمدی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمده بودیم تا آقای طاهری را ببینیم و بحث خاصی نبوده است.

وی درمورد بی‌توجهی به اقدامات فرهنگی در فوتبال ابراز کرد: متاسفانه اصل باشگاه‌ها برد و باخت شده و در به دست آوردن این نتایج، خیلی مسائل ازجمله مسائل فرهنگی و اخلاقی در نظر گرفته نمی‌شود، درصورتی که کارهای فرهنگی باید جزو اقدامات اصلی باشگاه به ویژه موضوع مدیریت هواداران باشد.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید برخورد انضباطی جدی‌تری با مظاهر بداخلاقی مربیان، بازیکنان و تماشاگران داشته باشند چون اگر مماشات و چشم‌پوشی کنیم این مشکلات روز به روز بیشتر می‌شود.

احمدی با بیان اینکه هر اندازه حساسیت مسابقات بالاتر می‌رود، مسائل ناهنجاری بیشتر شاهد هستیم، گفت: در بازی اخیر پرسپولیس با ماشین سازی اتفاقاتی افتاد که زیبنده فوتبال ما نبود و فوتبال ما با چنین وضعیتی آورده و دستاوردی برای جامعه نخواهد داشت. فوتبالی خوب است که داخل زمین و فضای آن برای مردم قابل قبول باشد. باید بعد فرهنگی، اخلاقی و تربیتی در ورزش و به ویژه فوتبال پر رنگ شود و جزو تکالیف و وظایف فدراسیون، سازمان لیگ و باشگاه‌ها باشد.

وی عنوان کرد: قطعا وزارت ورزش برای بهبود این شرایط اقدام جدی خواهد داشت ولی عظم همگانی می خواهد و تنها وزارت نمی‌تواند مشکلات را حل کند. تمام بخش‌ها باید به این مسئله حساس و به این موضوع باور داشته باشند و پای کار باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید