سلطانی‌فر: چهار سال طلایی را در ایران خواهیم داشت

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم با برنامه ریزی خوب و منسجم بتوانیم در المپیک 2020 توکیو نتایج تاریخی را به ارمغان آوریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز ( دوشنبه) در نشست تخصصی تبیین راهبردهای ورزش بانوان در برنامه ششم توسعه حضور پیدا کرد.

سلطانی فر در ابتدا گفت: در بخش سخت افزاری دستاوردهای خوبی داشته ایم و پروژه های بزرگی نظیر مجموعه نقش جهان اصفهان، غدیر اهواز و ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند به بهره برداری رسیدند و چند روز دیگر هم در شیراز مجموعه ای افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ورزشکارانی که تحت حمایت صندوق پیشکسوتان هستند، در حال افزایش است و می تواند خبر خوبی باشد. در مسابقات المپیک و پاراالمپیک ریو بیشترین سهمیه را کسب کردیم و در رده بانوان هم توانستیم برای اولین بار در مسابقات المپیک مدال آوری داشته باشیم. امیدوارم با برنامه ریزی خوب و منسجم بتوانیم در المپیک 2020 توکیو نتایج تاریخی را به ارمغان آوریم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در همه رده های سنی در رشته فوتبال به جام جهانی رفته ایم و با مطالعاتی که داشته ایم، کمترین کشورهایی هستند که این شرایط را داشته باشند. در مسابقات جام جهانی فوتسال در رده سوم قرار گرفتیم و در فوتبال ساحلی هم موفق ظاهر شدیم.

سلطانی فر گفت: از امسال با اختصاص بودجه ای که در برنامه ششم پیش بینی شده، چهار سال طلایی را در آینده شاهد خواهیم بود. همچنین در زمینه وام ازدواج جوانان یک تحول بزرگ ایجاده شده و پرداختی های وام ازدواج نسبت به چهار سال سال گذشته، چهار برابر افزایش داشته است. ضمن این که در ساختار جدید وزارت ورزش و جوانان، مرکز توسعه سرمایه گذاری زیر نظرمان فعالیت خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید