به گزارش جی پلاس، روزنامه‌های ورزشی خارجی 17 آپریل به مسائل مختلف ورزشی به  خصوص فوتبال اختصاص دارد.

روزنامه مارکا، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید را به عنوان سوژه خودش برگزیده و نوشته او بدون توجه به بازی‌های حساس پیش‌رو در هر بازی از  همه بازیکنانش حداکثر توان و قدرت را می‌خواهد. دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید با یک دغدغه شیرین تاکتیکی مواجه شده و از بین گامیرو و تورس که به لحاظ نوع بازی به هم شباهت دارند، تنها حق یک انتخاب دارد و این موضوع کار را سخت می‌کند.

 

مارکا

مارکا

 

 روزنامه «آس» با توجه به درخشش ایسکو در بازی اخیر لیگی رئال مادرید، جلد خودش را به اظهارات این بازیکن درباره بازی پیش‌رو مقابل بایرن‌مونیخ در دور برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اختصاص داده است؛ جایی که او به تیمش هشدار می‌دهد این بازی را جدی بگیرد و برای برتری راهی زمین شود. در بخشی دیگر به بررسی اتفاقات رخ داده در بازی‌های شب گذشته لالیگا پرداخت شده است.

 

آس

آس

 

 روزنامه«ال‌موندودپورتیوو» تیتر «ما می‌توانیم» را ضمیمه عکسی از خوشحالی مشترک مسی و نیمار کرده تا به این تیم در آستانه بازی برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس کلی روحیه داده باشد.احتمال حضور ایسکو در ترکیب ثابت رئال مادرید مقابل بایرن‌مونیخ به بالاترین میزان رسیده و در بخشی دیگر از جلد به شکست 2 بر صفر چلسی مقابل منچستریونایتد اشاره شده است.

 

ال موندو

ال موندو

 

 

روزنامه «سان» از آبی‌های ناکام و ناراحتی فراوان آنتونیو کونته، سرمربی چلسی پس از شکست 2 بر صفر در خانه منچستریونایتد در حساس‌ترین بازی هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس نوشت. ونگر از هواداران خواسته در مقطع فعلی بیش از پیش حامی تیمشان  باشند.هری کین، ستاره خط حمله تاتنهام به بازی روانی با اتحادیه فوتبال انگلیس پرداخته و معتقد است در این نهاد همه تصمیمات به نفع بزرگان اتخاذ می‌شود.

 

سان

سان

 

 اکیپ، تیتر «یک فریاد» را در اشاره به بازی ناتمام بین باستیا و لیون در شب سوم هفته سی و سوم لیگ دسته اول فرانسه به عنوان اصلی تبدیل کرد. هجوم هواداران به زمین امکان انجام رقابت در نیمه دوم را از بین برد و جدال به دستور داور و با حضور گروه ویژه اسکورت بازیکنان لغو شد. در بخشی دیگر پیروزی پرگل المپیک مارسی در خانه‌اش مقابل سن‌اتین به عنوان یک اتفاق جالب یاد شده است.

 

اکیپ

اکیپ

 

دیدگاه تان را بنویسید