تمدید قرارداد ابراهیمی و کاوه رضایی با استقلال در هاله ای از ابهام

اگر امید ابراهیمی و کاوه رضایی به هر دلیل از استقلال جدا شوند منصوریان با مشکلاتی در راه پرکردن جای خالی این دو بازیکن مواجه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازیکنانی که عملکرد چشمگیری در فصل شانزدهم داشته‌اند و بی‌شک بهترین مردان آبی‌ها محسوب می‌شوند. مدیران باشگاه استقلال باید هر چه زودتر در راستای حفظ این بازیکنان اقدام کنند. آنها اگر موضوع را جدی نگیرند ممکن است دو بازیکن کلیدی را از کف بدهند. پرسپولیس در نقل و انتقالات جدید هم بارش را خیلی زود بسته و تکلیفش را با بازیکنانی که مد نظر دارد روشن کرده تا همانند فصل پیش اولین تیمی باشد که بازیکنان فصل آینده خود را می‌شناسد.

در این میان انتظار می‌رفت که باشگاه استقلال به جهت جبران ناکامی‌های چند ساله در راه رسیدن به جام خیلی زود دست به کار شود و سازماندهی مناسبی در راه بستن تیم جدید داشته باشد اما تا به امروز هیچ حرکت مثبتی از سوی تصمیم‌گیران این باشگاه شاهد نبودیم و حتی صحبت از احتمال جدایی برخی بازیکنان شاخصی است که نبودشان در ترکیب فصل آینده لطمه‌های بسیاری به استقلال وارد خواهد آورد.
باشگاه استقلال تا به امروز موفق شده تنها نیمی از دستمزدهای بازیکنان را بپردازد و در راه پرداخت دستمزدها با مشکلاتی مواجه بوده است.
همین بهانه‌ای است تا بازیکنان بزرگی همچون امید ابراهیمی و کاوه رضایی که مشتریان دست به نقدی هم دارند ازهمین حالا شرط و شروط‌هایی را زیر لب زمزمه کنند و غیرمستقیم به گوش مسوولان باشگاه استقلال برسانند که تا وقتی حقوق‌های باقیمانده‌شان را نگیرند حاضر به تمدید قرارداد نیستند. این دو بازیکن البته حق دارند که با چنین پیش شرط‌هایی به سمت تصمیم‌گیران باشگاه بروند.
آنها تا به امروز با بدقولی‌های مکرر تصمیم‌گیران مواجه شده‌اند و آن مبالغی که ابتدای فصل با باشگاه توافق کرده بودند نصیب‌شان نشده است. در این میان امید ابراهیمی ناراحتی‌های کهنه‌ای از باشگاه دارد و قطع به یقین این بازیکن بر سر گرفتن مطالبات خود وسواس بیشتری به خرج خواهد داد. ابراهیمی فصل پیش هم تلاش‌های بسیاری برای رفتن به لیگ قطر داشت تا شاید در آن نقطه با آرامش بیشتری به فوتبال خودش ادامه دهد اما موفق به جدایی نشد و سرانجام دوباره دست همکاری با باشگاه استقلال فشرد و به ناچار در باشگاهی به فعالیت ادامه داد که از نحوه پرداختی‌هایش هیچ رضایتی نداشت.
شاید ابراهیمی تصور می‌کرد که در فصل جاری اوضاع متفاوت شود اما تا کنون چنین نشده و باشگاه استقلال در پرداخت دستمزدها با مشکلاتی مواجه بوده است. چنانچه وضعیت به همین منوال پیش برود و باشگاه استقلال نتواند ابراهیمی را تا پایان زمان نقل و انتقالات راضی کند ممکن است که این بازیکن علاوه برآنکه موضوع ترانسفر خود را دنبال می‌کند، به پیشنهاد‌های داخلی هم فکر کند.
از همین حالا که لیگ به پایان نرسیده صحبت از بازگشت ابراهیمی به تیم سپاهان است. ظاهرا زردپوشان در راستای تقویت تیم خود می‌خواهند امید را دوباره در نقش جهان اسکان دهند که اگر انگیزه اصفهانی‌ها برای بازگرداندن ابراهیمی جدی باشد باشگاه استقلال خیلی زود باید دست به کار شود و با تامین بودجه و اعتبار لازم مانع از جدایی این بازیکن و پیوستنش به تیم‌های دیگر شود.
درباره کاوه رضایی هم همین خبرها را می‌شنویم. کاوه که یکی از بهترین‌های استقلال در فصل جاری بوده با پیشنهادهایی از تیم‌های خارجی روبه‌رو است. البته جدایی از استقلال برای کاوه رضایی در شرایطی جذاب خواهد بود که پیشنهادهای وسوسه انگیزی از تیم‌های خارجی به دستش برسد. قبل از پایان سال صحبت از ترانسفر این بازیکن به لیگ چین بود اما در نهایت این انتقال میسر نشد. اگر پیشنهاد تیم‌های چینی صحت داشته باشد احتمالا کاوه رضایی به آن پاسخ مثبت خواهد داد اما اگر تیم‌های خارجی خواهان جذب این بازیکن نباشند، طبیعتا او دوست دارد در استقلال بماند اما این ماندن منوط به دریافت مطالبات باقی مانده است. کاوه رضایی هم به مانند ابراهیمی ابتدا می‌کوشد دستمزدهای باقی‌مانده‌اش را زنده کند که باید دید با این مشکلات مالی که مدیران آبی‌ بارها از آن دم زده‌اند و این بدقولی‌های مکرر آیا باشگاه استقلال می‌تواند انتظار دو بازیکن کلیدی خود را برآورده کند یا خیر.

قطعا مسوولان باشگاه استقلال برای حفظ دیگر بازیکنان مشکل آنچنان حادی نخواهند داشت و قادرند دیگران را حفظ کنند اما درباره این دو بازیکن موضوع کاملا متفاوت است و آبی‌ها کار سختی برای تمدید قرارداد آنها خواهند داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید