رقابت‌های بین المللی ووشو جام پارس

اندونزی همچنان در تالو طلا می گیرد/ فینالیست‌های ساندا معرفی شدند

در ادامه رقابت‌های بین المللی ووشو جام پارس نمایندگان اندونزی دو مدال طلا دیگر کسب کرده و در پایان مرحله مقدماتی مبارزات ساندا، نفرات راه یافته به دیدار نهایی معرفی شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت‌های بین المللی ووشو جام پارس روز شنبه با حضور ووشوکارانی از عراق، قزاقستان، بلغارستان، بلاروس، اندونزی، سنگاپور، برونئی، هند، لبنان، ارمنستان، افغانستان، بنگلادش، پاکستان و دو تیم از کشورمان در دو بخش ساندا و تالوی مردان در سالن غدیر سمنان آغاز شد.

در رقابتهای تالو، تیم اندونزی که روز نخست موفق به کسب چهار مدال طلا شده بود، دو مدال طلای دیگر به داشته های خود افزود. «آکماد هولائفی» تالوکار این کشور در فرم «گوئن شو» با امتیاز ۹.۴۷ به  مدال طلا دست یافت. محمد حسینی از پارس جنوبی با امتیاز ۹.۳۵ به مدال نقره رسید و هادی محمدی از شهرداری دامغان و «سیرام شرما» از هند به صورت مشترک مقام سوم و مدال برنز را از آن خود کردند.

طلای ششم اندونزی را «بوبی گوناوان» در فرم «تای چی جین» با امتیاز ۹.۵۲ کسب کرد. «علی وطن خواه» از پارس جنوبی با امتیاز ۹.۴۵ دوم شد. همچنین «لیما پوکامپ» از هند به مقام سوم و مدال برنز دست یافت.

در فرم «چانگ شو» مدال طلا به «بهروز بخشی زاده» از پارس جنوبی با امتیاز ۹.۲۸ رسید. «آنجول نامدیو» هندی با امتیاز ۹.۲۷ به مدال نقره دست یافت و «اروین ویجاینتو» از اندونزی برنزی شد.

در فرم «نن گوئن» مصطفی حسن زاده از پارس جنوبی با امتیاز ۹.۳۹ به مدال طلا دست یافت. محمد میرخانی از شهرداری دامغان با امتیاز ۹ به مدال نقره دست یافت و «محمد صالیحین» از برونئی سوم شد.

همچنین در پایان مبارزات بخش مقدماتی ساندا نفرات راه یافته  به دیدارهای نهایی معرفی شدند که باید عصر امروز برای کسب مدال طلا به مصاف هم بروند. 

اسامی نفرات راه یافته به دیدار پایانی بدین شرح است:

وزن ۵۶-  کیلوگرم: مسعود انصاری از پارس جنوبی و داوید هایک از ارمنستان
وزن۶۰- کیلوگرم: سجاد تقی پور از شهرداری دامغان و سوریا بیهانو از هند
وزن ۶۵- کیلوگرم: البو محمد از عراق و فرود ظفری از پارس جنوبی
وزن ۷۰-کیلوگرم: شازیپ خیر از پاکستان و محسن سیفی از پارس جنوبی
منهای۷۵- کیلوگرم: راجانی دئونی از هند و یزدان کرم نژاد از شهرداری دامغان
وزن ۸۰- کیلوگرم: حسن یلا از شهرداری دامغان و یزدان میرزایی از پارس جنوبی
وزن ۸۵-  کیلوگرم: اعتصام گنجیان از شهرداری دامغان و امیر فضلی از پارس جنوبی
وزن۹۰- کلوگرم: اشکان دلفانی از شهرداری دامغان و مرتضی نوروزی از پارس جنوبی
وزن ۹۰+ کیلوگرم: زاخار ریابوف از قزاقستان و آرمان بازیاری از پارس جنوبی

 

دیدگاه تان را بنویسید