عنایتی: مدیون هواداران استقلال هستم

مهاجم باتجربه تیم فوتبال صبا پس از خداحافظی از فوتبال در دیدار با استقلال گفت: مدیون هواداران استقلال هستم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا عنایتی مهاجم تیم فوتبال صبا که در دیدار با استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از فوتبال خداحافظی کرد، در این‌باره اظهار کرد: روز سختی برای من بود چون جلوی هوادارانی بازی کردم که سال‌ها خاطرات خوبی با آن‌ها داشتم. روند بازی هم برای ما خوب بود اما از وقتی ۱۰ نفره شدیم تحت فشار قرار گرفتیم. باز هم می‌توانستیم گل نخوریم اما در دقایق آخر بازی را واگذار کردیم.

مهاجم سابق استقلال همچنین گفت: از هواداران استقلال تشکر ویژه دارم.  من مدیون آن‌ها هستم. امیدوارم استقلال روز به روز اوج بگیرد. برای این تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود در مراسمی شایسته از فوتبال خداحافظی می‌کرد پاسخ داد: متاسفانه در فوتبال این طور است که تا وقتی بازیکن تاریخ مصرف دارد دوستش دارند. همه فکر می‌کنند که یک بازیکن باید همیشه در اوج باشد در حالی که همه فوتبالیست‌ها روزی از اوج دور می‌شوند.

او افزود: متاسفانه دیده می‌شود که بازیکنی که ۹ یا ۱۰ سال عمرش را برای یک تیم صرف کرده به راحتی کنار گذاشته می‌شود. بازیکنانی به مراتب بزرگتر از من بدون خداحافظی از فوتبال رفتند. باز هم من ممنون هواداران استقلال هستم که امروز من را بدرقه کردند.

مهاجم صبا درباره اینکه آیا فصل آینده قرار است به کادر فنی استقلال ملحق شود، گفت: هنوز با هیچ جا صحبتی نکرده‌ام اما مطمئنم مربی‌گری در دستور کارم قرار دارد.

در پایان خبرنگاری به عنایتی گفت که خداحافظی او نسبت به برخی بازیکنان دیگر استقلال باشکوه‌تر بوده است. عنایتی گفت: فکر می‌کنم رابطه من با هواداران استقلال خیلی خوب است. همیشه سعی کردم احترام آن‌ها را حفظ کنم. هر وقت من را خواستند آمدم و هر وقت نخواستند بدون حاشیه رفتم. دوست داشتم امروز همه هواداران باشند اما باز هم از آن‌هایی که آمدند سپاسگزارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید