جلالی: زورمان به ذوب آهن نرسید

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران می‌گوید تیمش به دلیل استرس و فشار کسب سهمیه آسیایی نتوانست نتایج نیم فصل اول را تکرار کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی بعد از شکست دو بر یک پیکان مقابل ذوب آهن در بازی خانگی اظهار کرد: تمام تلاشمان را کردیم اما واقعا ذوب آهن برخلاف انتظار ما امروز به مراتب بهتر از بازی‌های دیگرش ظاهر شد. واقعیت این است زورمان به حریف نرسید در حالی که همیشه سعی کرده‌ایم تیم خوبی باشیم و بازی منفی نکنیم.

وی افزود: همیشه به فکر فوتبال خوب و نتیجه بوده‌ایم اما امروز جزو معدود بازیهایمان بود که حریف بهتر از ما ظاهر شد. در طول فصل تنها دو بازی این طور شده است. بازیکنانم تمام تلاششان را کردند اما شاید هنوز پیکان برای تبدیل شدن به یک تیم آسیایی نیاز به کار و زمان بیشتری داشته باشد.

در ادامه خبرنگاری از جلالی درباره روند نزولی تیمش پرسید و به اتفاق مشابه سایپا در سال گذشته اشاره کرد. جلالی در واکنش به این سئوال و با بیان اینکه نمی‌توان عملکرد مربی را با بررسی دو سال قضاوت کرد، گفت: سی سال است مربیگری می کنم و تنها در سه سال آن در دور برگشت خوب کار نکرده‌ام. اما دو سال از این سه سال در سال‌های اخیر بوده ولی نتایج ضعیف این فصل دوم در سایپا دلیل قانع کننده‌ای داشت. اما امسال نمی دانم چرا این طور شد. شاید می‌خواستیم بار اضافه‌ای روی تیم بگذاریم. ما از اول به بازیکنان گفتیم باید در لیگ بمانیم و بعد از آنها سهمیه آسیایی خواستیم. از طرفی 90 درصد قراردادها یک ساله است و اینها می‌تواند چالش باشد.

جلالی افزود: من سعی می‌کنم روی کارم متمرکز شوم اما موضوع اصلی ما گل خوردن است. در نیم فصل دوم از هر ترفندی استفاده کردیم اما متاسفانه باز هم گل می‌خوریم. شاید مسئولیت اصلی من در سه بازی باقی مانده حل کردن این مشکل باشد.

سرمربی پیکان در پایان تاکید کرد: ما در نیم فصل اول چهارم شدیم که نتیجه‌ای فوق تصور بود اما در نیم فصل دوم تفاوت چندانی نداشتیم و تنها مشکل گل خوردن‌مان اضافه شد. این ما را آزار داد چون استرس و فشار روانی برای گرفتن سهمیه داشتیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید