مونتلا: اینتر وقت‌کشی می‌کرد

سرمربی میلان پس از فرار تیمش از شکست در دربی دلامادونینا، تأکید کرد نراتزوری مقصر متوقف شدنش در این بازی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وینچنزو مونتلا پس از تساوی 2 بر 2 امروز (شنبه) تیمش در دربی دلامادونینا که در آن روسونری در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده نیمه دوم از شکست گریخت، اعتراض اینتری‌ها به اینکه داور 3 دقیقه بیش از وقت‌های تلف شده اعلام شده از سوی داور چهارم اجازه ادامه بازی را داد، بی‌مورد دانست. میلان در دقیقه 7+90 گل زد در حالی که داور چهارم برای این بازی تنها 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود.

مونتلا پس از بازی به شبکه پرمیوم اسپورت گفت: من فکر می‌کنم که اعتراض اینتری‌ها بیشتر به دلیل تردیدشان برای عبور توپ از خط دروازه بود. (آنها فکر می‌کردند که توپ از خط دروازه نگذشته است) اینتر در 25 دقیقه آخر بازی وقت‌کشی کرد. داور هم متوجه این موضوع شد و به اندازه کافی وقت تلف شده اعلام کرد. داور چهارم به ما گفت که با وجود اعلام 5 دقیقه وقت تلف شده، بازی 6 دقیقه وقت تلف شده خواهد داشت چون در همان وقت‌های تلف شده هم وقت‌کشی‌هایی صورت گرفت و دانیله اورساتو (داور بازی) به خوبی متوجه این موضوع شد.

مونتلا در ادامه درباره بازی و عملکرد شاگردانش در دربی هم تأکید کرد: به نظر من میلان در 30 دقیقه ابتدایی عالی بود و می‌توانست نتیجه بهتری بگیرد اگر قدر موقعیت‌هایش را می‌دانست. ما باید توپ را با سرعت بیشتری به گردش درمی‌آوردیم. در 15 دقیقه پایانی دو گل ساده خوردیم اما می‌دانستم که بعید است ما بازی را آنطور ببازیم. در نیمه دوم تیم من واکنش خوبی نشان داد. جبران دو گل خورده در دربی کاری خارق‌العاده است. در دربی نیم فصل اول، من اینتر‌ی‌ها را در حال خوشحالی دیدم اما این بار من بیش از حد معمول خوشحالی کردم. الان می‌فهمم که بازیکنان اینتر در آن بازی چرا آن‌قدر خوشحالی می‌کردند. این تساوی ارزش بیشتری دارد چون بازی‌های کمتری به پایان فصل باقی مانده‌اند.

سرمربی روسونری درباره قراردادش با میلان و اینکه آیا قرارداد او تمدید خواهد شد، عنوان کرد: در چند کلمه می‌گویم که فکر می‌کنم، تمدید شود. من هنوز قرارداد دارم اما در روزهای آینده جلسه‌ای برای صحبت در این مورد خواهیم داشت. فعلاً روی پایان فصل تمرکز دارم و نقاطی که تیمم در آنجا باید پیشرفت کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید