خوردبین: بچه‌ها تصمیم گرفتند طارمی پنالتی بزند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که پس از دیدار این تیم با ماشین‌سازی از سوی هواداران این تیم تبریزی مورد ضرب قرار گرفت گفت: این افراد حرمت فوتبال از بین بردند اما فکر نمی‌کنم که آن‌ها مردم تبریز بودند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمود خوردبین پس از قهرمانی پرسپولیس با شکست ماشین‌سازی در تبریز گفت: بازی چندان خوبی نبود اما ما آن طور که می‌خواستیم برنده شدیم و توانستیم جام قهرمانی را کسب کنیم.

او درباره رفتار هواداران ماشین‌سازی در این بازی گفت: آن‌ها با سنگ به پشت دست من زدند. فکر نمی‌کنم که آن‌ها مردم تبریز بودند چون سابقه‌ای که از آن‌ها سراغ داریم این طور نیست. بعضی از تماشاگران حتی با مرده هم کار داشتند.

خوردبین ادامه داد: آن‌هایی که به ورزشگاه آمده بودند حرمت فوتبال را از بین بردند و فضای ورزش را آلوده کردند.

سرپرست پرسپولیس درباره ادامه راه این تیم هم گفت:‌ اکنون به لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم که اگر بتوانیم الهلال را شکست دهیم به مرحله بعد می‌رویم.

خوردبین درباره ناراحتی هواداران تبریزی از شادی پرسپولیسی‌ها پس از بازی آن هم در حالی که در تبریز به خاطر حادثه سیل و کشته شدن چندین نفر عزای عمومی اعلام شده است گفت: ابتدا به مردم خوب آذربایجان تسلیت می‌گویم. آن‌ها حق داشتند که ناراحت شوند. ما هم سریع بازیکنان را جمع کردیم تا بیش از این ادامه ندهند.

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه چرا بر خلاف نظر برانکو پنالتی پرسپولیس را مهدی طارمی زد هم گفت: بچه‌ها تصمیم گرفتند پنالتی را به او بدهند و برانکو هم راضی بود و در کل مشکلی نداشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید