دایی: کریمی براساس کینه‌های قدیمی صحبت می‌کند و به حرف‌هایی که علیه‌ام می‌زند عادت دارم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به اظهارات اخیر علی کریمی، علیه خود پاسخ داد و آنها را ناشی از کینه‌های قدیمی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی دایی پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: نیمه اول یکی از بهترین بازی‌های ما در این فصل بود. هم از نظر ایجاد موقعیت گل و هم نوع بازی‌مان. به نظرم باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم.

وی افزود: ما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم و شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. فکر می‌کنم بچه‌های ما به خوبی مقابل فولاد بازی کردند. تساوی اصلاً حق ما نبود و باید می‌بردیم. با این حال دو اشتباه کردیم و گل خوردیم، آنهم در حالی که به بازیکنان‌مان گفته بودیم که مراقب چه مسائلی باشند. به هر حال دو امتیاز این بازی را از دست دادیم و امیدوارم در بازی‌های آینده و فینال جام حذفی بتوانیم عملکرد بهتر و کم اشتباه‌تری داشته باشیم.

دایی درباره مشکلات مالی باشگاه نفت با اشاره به اینکه این باشگاه مانند یک تیم محلی اداره می‌شود، اظهار داشت: ما برای خودمان، خانواده‌مان و کسانی که ما را دوست دارند بازی می‌کنیم. باید از بازیکنان که با غیرت تمرین و بازی می‌کنند، تشکر کنم. چنین وضعیتی در رده باشگاهی ما بی‌سابقه است. در فوتبال ما بی‌سابقه است که یک باشگاه نه مدیرعامل داشته باشد و نه سرپرست که بتوان با او صحبت کرد. بازیکنان نفت از جان مایه گذاشتند و با توجه به مشکلاتی که داریم نتایج قابل قبولی کسب کرده‌ایم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهاراتی که علی کریمی علیه او داشته است، تصریح کرد: من به حرف‌های او که علیه من زده می‌شود عادت دارم. من آقای کریمی را دوست دارم و برای او احترام قائلم، اما او هر مشکلی که دارد به خودش مربوط است. من از سه شاگرد خوبم دفاع کردم، اما آقای کریمی از مدیرانی که نمی‌دانم چه ارتباطی با آنها دارد، دفاع کرده است و مثال زده زمانی که من سرمربی پرسپولیس بودم یک بازیکن بی‌کیفیت کروات آوردم. خوشبختانه تاریخ همیشه زنده است. من به خاطر کیفیت آن بازیکن بد کروات عذرخواهی کردم و جرأت آن را داشتم که مسئولیت آن را گردن بگیرم، اما می‌بینید برخی بازیکنان خارجی می‌آیند و با چند دقیقه بازی چیزی حدود چهار میلیارد تومان از باشگاه طلبکار می‌شوند. من همان زمان نامه‌ای رسمی به باشگاه دادم که در نیم‌فصل این بازیکن را نمی‌خواهم، اما ببینید این بازیکنان خارجی چگونه رفتند. مردم می‌توانند خوب قضاوت کنند و تا الان هم خوب و به جا قضاوت کرده‌اند.

وی در خاتمه اظهار داشت: برای همکارم متأسفم که براساس کینه‌های قدیم صحبت می‌کند، اما این حرف‌ها منجر به بزرگ شدن کسی نمی‌شود. او باید ببیند که چه کار باید بکند تا از اینی که هست بزرگ‌تر شود. من به این خاطر که کریمی در تیم ملی بازی کرده و مردم را خوشحال کرده است، به خودم اجازه نمی‌دهم راجع به او صحبتی کنم. ما که یک زمان با هم در این فوتبال بودیم و تلاش می‌کردیم و حالا هر کدام یک گوشه از آن را گرفته‌ایم، باید هوای هم را داشته باشیم، نه اینکه از غیرفوتبالی‌هایی که معلوم نیست از کجا وارد فوتبال شده‌اند و چه سابقه‌ای دارند، دفاع کنیم. می‌توانید اسناد و مدارک این صحبت‌ها را در باشگاه ببینید و شیوه رفتن مارکو استانوویچ را با سایر بازیکنان خارجی مقایسه کنید. امسال با اینکه من به دروازه‌بان نیاز داشتم و چیزی حدود هشت یا 9 دروازه‌بان خارجی را به من معرفی کردند، اما آنها را نپسندیدم. کریمی برای من قابل احترام است و اینکه راجع به من مطلبی بگوید و علیه من جبهه بگیرد، امری عادی است. ان‌شاءالله خدا همه را به راه راست هدایت کند!

 

دیدگاه تان را بنویسید