به گزارش جی پلاس، روزنامه‌های ورزشی خارجی 9 آپریل به مسائل مختلف ورزشی به خصوص  فوتبال اختصاص دارد.

روزنامه مارکا، تیتر «حمله به قهرمانان» را در اشاره به هجوم مسلحانه به اتوبوس باشگاه دورتموند در لحظات قبل از بازی با موناکو در لیگ قهرمانان  روی جلد برد؛ آنچه باعث زخمی شدن مارک بارترا، مدافع دورتموند و موکول شدن بازی به ساعت 21:15 امشب شد. در بخشی دیگر به 2 جدال امشب لیگ قهرمانان اروپا پرداخته شده است؛ رئال مادرید مقابل بایرن‌مونیخ و لسترسیتی مقابل اتلتیکومادرید.

مارکا

مارکا

روزنامه«آس» جلدی متفاوت از مارکا داشت و «و حالا زمان درخشش بی‌بی‌سی» را روی جلد برد. مثلت خط حمله رئال مادرید ملقب به «بی‌بی‌سی» آماده درخشش در بازی بزرگ امشب لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن میزبان هستند. در قسمت بالای جلد مصاحبه‌ای از لوئیس انریکه پس از شکست 3 برصفر مقابل  یوونتوس در شب اول دور رفت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیده می‌شود. او در این گفت و گو به ضعف تیمش در نیمه اول و البته بدشانسی در راه گشودن دروازه میزبان اشاره زیادی کرد.

آس

آس

 روزنامه «ال‌موندو دپورتیو» در توصیف تلخی شکست 3 بر صفر بارسلونا مقابل یوونتوس، تیتر «بسیار غم‌انگیز، بسیار جدی» را در معرض دید عموم قرار داد. به اعتقاد این روزنامه بارسلونا هر چند هنوز به طور کامل حذف نشده اما امیدی به جبران ندارد و معجزه نوکمپ در بازی برگشت خیلی سخت قابل تکرار خواهد بود. این روزنامه هم به جنجال منجر به لغو بازی دورتموند و موناکو پرداخت و از شبی پر از ترس نوشت.

ال موندو

ال موندو

روزنامه گاتزتادلواسپورت در اشاره به برتری باشکوه یوونتوس در بازی با بارسلونا در جریان دور رفت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از تیتر «لذت فراوان» استفاده کرد. در قسمت بالای جلد هم از بمب‌گذاری  در نزدیکی‌های ورزشگاه سیگنال ایودناپارک دورتموند و موکول شدن دیگر بازی شب قبل لیگ قهرمانان به امشب تیتری دیده می‌شود. به اعتقاد این روزنامه، یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن نیست که برتری‌اش را از دست بدهد.

گاتزتا

گاتزتا

روزنامه اکیپ با نمایش عکسی از هوادار موناکو که پرچم بوروسیادورتموند را در دست گرفته، تیتر «همه با هم» را انتخاب کرد تا با همین 2 اقدام به حواشی منجر به لغو بازی 2 تیم در دور رفت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان پرداخته باشد. پس از تایید لغو بازی، هواداران موناکو، دورتموند را تشویق کردند و دورتموندی‌ها، درهای خانه‌هایشان را برای اسکان بازیکنان موناکو باز گذاشته‌اند.

اکیپ

اکیپ

دیدگاه تان را بنویسید