تیتر «افزایش شایعات درباره گریزمان» را در اشاره به معمای تیم بعدی  او در تابستان آینده روی جلد برد. رئال مادرید در حال حاضر بیش از منچستریونایتد شانس به خدمت گرفتن بهترین بازیکن و گلزن یورو 2016 را دارد اما هنوز آینده «گریزو» مشخص نیست. در بخشی دیگر به آمادگی آرین روبن بایرنی برای بازی با تیم سابقش، رئال مادرید در مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اشاره شده است.

 

آس

آس

 

روزنامه «اسپورت کاتالونیا» در توصیف بازی فردا شب بارسلونا در زمین یوونتوس در دور رفت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیتر « واکنش قهرمان» را در معرض دید عموم قرار داد. در قسمت بالای جلد به قصد دیبالا، ستاره آرژانتینی برای درخشش مقابل بارسلونا و هموطنش، لیونل مسی پرداخته شده است؛ جایی که او یک رقابت دشوار برای اثبات حقانیت خود به دنیای فوتبال پیش‌رو دارد.

 

اسپورت

اسپورت

 

 

روزنامه «ال‌موندودپورتیوو» یک یوونتوسی را برای روی جلد بردن انتخاب کرد. پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی بانوی پیر در مصاحبه با این روزنامه گفته این جدال نبرد مستقیم او و مسی نیست. تیتر « نه من، نه مسی» هم به همین دلیل روی جلد خودنمایی می‌کند.در  2 بخش مجزا به مرحله دوم فصل فرمول یک و موتوجی‌پی پرداخته شده است؛ جایی که در فرمول یک همیلتون انگلیسی به قهرمانی رسید و در موتوجی‌پی، وینیالس، قهرمان مرحله اول فصل، مرحله دوم را هم فتح کرد تا با 50 امتیاز کامل در صدر بایستند.

 

ال موندو

ال موندو

 

 گاتزتادلواسپورت برکنار از قیل و قال بازی فرداشب یونتوس و بارسلونا به نتایج متفاوت 2 تیم میلانی در بازی‌های دیروز سری A پرداخت. اینتر به کروتونه باخت تا از لیگ قهرمانان اروپا دور شود و میلان برتری روحیه‌سازی مقابل پالرموی نه‌چندان آماده به دست آورد. قهرمانی وینیالس در موتوجی‌پی و همیلتون در فرمول یک دیگر تیترهای روی جلد روزنامه مطرح ایتالیایی را تشکیل داده‌اند و به این موضوعات پرداخته شده است.

 

گاتزتا

گاتزتا

 

به گزارش جی پلاس، روزنامه‌های ورزشی خارجی10 آپریل به مسائل مختلف ورزشی به خصوص  فوتبال اختصاص دارد.

اکیپ در اشاره به برتری قاطعانه تیم پاری‌سن‌ژرمن در لیگ فرانسه مقابل گنگان تیتر «کماکان کوبنده و تهاجمی» را مورد استفاده قرار داد.رقابت شدید بین همیلتون و فتل در نهایت با قهرمانی همیلتون در شب خاص فرمول یک به پایان رسید. در موتورسواری هم وینیالس اسپانیایی قوی سبقت را از سایرین ربود و در نهایت به عنوان قهرمانی دومین مرحله فصل موتوجی‌پی رسید. او را این فصل پدیده موتوجی‌پی می‌نامند.

 

اکیپ

اکیپ

 

دیدگاه تان را بنویسید