به گزارش جی پلاس، روزنامه‌های ورزشی خارجی 8 آپریل به مسائل مختلف ورزشی به خصوص  فوتبال اختصاص دارد.

روزنامه«آس» تیتر«این دربی برای لیگ سرنوشت‌ساز است» را روی جلد برد تا به استقبال نبرد امروز 2 همشهری مادریدی یعنی رئال مادرید و اتلتیکومادرید برود.میشل، بازیکن سابق رئال مادرید برای جانشینی لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا کاندید شده و در پایین جلد زین‌الدین زیدان از هواداران به عنوان عامل پیروزی امروز مقابل اتلتیکومادرید نام برد. دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو هم دفاع تیمش را قوی‌تر از رقیب می‌داند.

 

آس

آس

 روزنامه ال‌موندودپورتیو از صدمین بازی مثلت خط حمله بارسلونا شامل سوارس، نیمار و مسی کنار هم در جریان بازی امروز لالیگا مقابل مالاگا نوشت. در بخش پایین جلد از دربی مادرید مطلبی دیده می‌شود؛ رقابتی که به زعم این روزنامه نبرد بین گریزمان از اتلتیکو و رونالدو از رئال مادرید است. در دیگر بخش‌های جلد به سایر بازی‌های هفته سی و یکم لالیگا و تب و تاب این لیگ جذاب پرداخته شده.

 

ال‌موندو

ال‌موندو

روزنامه «اسپورت کاتالونیا» هر 2 بازی بزرگ امروز لالیگا را روی جلد برد، جدال اتلتیکومادرید مقابل رئال مادرید در دربی پایتخت اسپانیا و نبرد همیشه دشوار بارسلونا مقابل مالاگا. تیتر مشترک این 2 بازی «امروز می‌تواند روز بزرگی باشد» نام دارد. به پایان رسیدن فصل برای رافینیا، بازیکن برزیلی بارسلونا دیگر مطلبی است که جایی روی جلد را به خود اختصاص داد.بارسلونا در غیاب این بازیکن کار دشواری دارد.

اسپورت

اسپورت

روزنامه گاتزتادلواسپورت، تیتر جالب «کارگران مشغول کار هستند» را در مورد بازیکنان در دسترس در فصل نقل و انتقالات تابستانی را در معرض دید عموم قرار داد. کلی شایعه درباره نقل و انتقالات وجود دارد؛ از پیوستن وراتی به یوونتوس و حضور مانچینی جای امری در پاری‌سن‌ژرمن تا حضور احتمالی اوبامیانگ در میلان. به بازی‌های شب اول هفته پیش‌روی سری A اشاره شده؛ جایی که یوونتوس برای یک پیروزی دیگر به میدان می‌رود.

گاتزتا

گاتزتا

 اکیپ هم از دربی مادرید غافل نمانده است. جدال گریزمان فرانسوی مقابل رونالدوی پرتغالی از جمله جذابیت‌های رازآلود این نبرد بزرگ برای هواداران فوتبال تلقی می‌شود. بالوتلی با زدن هر 2 گل نیس برتری 2 بریک تیمش مقابل لیل و دوم شدن موقت تیم قدرتمند فصل جاری لوشامپیونه را رقم زد.برتری تیم فرانسه در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام دیویس تنیس هم در گوشه جلد جایی را به خودش اختصاص داده است.

اکیپ

اکیپ

دیدگاه تان را بنویسید