سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان: قول می دهم در رقابت های جهانی بهترین روی سکو بایستیم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان با بیان اینکه به تیم ایران ایمان دارم، گفت: قول می دهم در رقابت های جهانی بهترین تیم آسیا شویم و بر روی سکو نیز برویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد وکیلی پس از اینکه تیم ایران عنوان چهارم رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کرد، افزود: هم کادر فنی و هم بازیکنان از رقابت های قهرمانی آسیا تجربه های بسیار خوبی برای آینده به دست آوردند.
وی با بیان اینکه نقاط ضعف تیم ایران را به درستی می شناسیم، گفت: در مدت باقی مانده تا زمان برگزاری رقابت های جهانی این ضعف ها را برطرف و با اضافه شدن چند بازیکن دیگر که امکان حضور آنان در رقابت های قهرمانی آسیا وجود نداشت، با تیم تکمیل تری به رقابت های جهانی می رویم.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با بیان اینکه ایران شانس زیادی برای کسب مدال در مسابقات جهانی دارد، گفت: رقابت های قهرمانی آسیا مبنای برنامه ریزی ها نبوده و تیم ایران در رقابت های جهانی به آمادگی کامل خواهد رسید.
وی به سرمایه گذاری کشورهای آسیایی در والیبال اشاره کرد و گفت: کشورهایی آسیایی به ویژه شرق آسیا سرمایه گذاری خوبی در رده سنی پایه والیبال انجام دادند و در آینده حتما از آسیا تیم های بیشتری بر روی سکوهای جهان خواهیم دید.
وکیلی تصریح کرد: در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان سال 2015 ایران سوم شد، چین هشتم و ژاپن پانزدهم و کره جنوبی اصلا سهیمه نداشت اما در 2017 در بحرین این شرایط متفاوت خواهد بود و تیم های آسیایی در مسابقات جهانی شانس زیادی برای صعود به مرحله نهایی دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: قهرمانی جهان مسابقات بسیار مهمی است و اگر در آسیا قهرمان شوید اما در جهان روی سکو نروید اصلا فایده ندارد. با برنامه ریزی خوب فدراسیون و افزایش توان تیم ایران به میزان 30 تا 40 درصد با حضور برخی بازیکنان دیگر در قهرمانی جهان به مراتب عملکرد بهتری خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: قول می دهم پنجم شهریورماه سال جاری و در پایان رقابت های جهانی تیم ایران بهترین آسیا باشد و حداقل از مقام سومی خود در جهان دفاع کند و امکان کسب رتبه بهتر نیز وجود دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید