نگرانی حسینی از موج سرما خوردگی در بین بازیکنان ذوب آهن

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بچه ها پس از بازگشت از اهواز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و مصمم هستیم در مقابل تیم فوتبال نفت آبادان یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجتبی حسینی پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت در هفته گذشته پرسپولیس را شکست داده و این موضوع نشان می‌دهد این تیم از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است. نفت آبادان تیم بسیار قابل احترامی است و همه بازیکنان ذوب آهن درک می‌کنند که مقابل این تیم کاری سخت پیش رو دارند.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: ما پس از شرایط سختی که در ماه های پایانی سال گذشته تجربه کردیم موفق شدیم بنیادکار را در تاشکند مغلوب خود کنیم و در هفته گذشته نیز مقابل تیم بسیار خوب استقلال خوزستان که در آسیا نیز عملکرد چشمگیری داشت شانس برد داشتیم که متاسفانه به آن دست نیافتیم، با این وجود در این مسابقه نیز نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم با حضور هواداران و حمایت آنها به روند خوب قبلی خود بازگردیم.

حسینی همچنین اظهار کرد: چیزی که این روزها نگرانی ما را تشدید می کند موج سرماخوردگی است که باعث شده تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیم حداقل یک جلسه تمرین را از دست بدهند و نتوانند با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شوند. امیدواریم هر چه سریعتر شرایط بچه‌ها به لحاظ سلامتی بهبود یابد و سرماخوردگی که این روزها اپیدمی شده است از تیم ما رخت بربندد.

 

دیدگاه تان را بنویسید