منچسترسیتی به دنبال درآمدزایی از فروش بازیکنانش در تابستان ۲۰۱۷

تحول عظیمی در ترکیب منچسترسیتی رقم خواهد خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تلگراف مدعی شده است منچسترسیتی انتظار دارد در تابستان از فروش بازیکنانش مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیون پوند کسب کند.

پپ گواردیولا قصد دارد تحول عظیمی در ترکیب منچسترسیتی ایجاد کند و علاوه بر ورود بازیکنان جدید، باید شاهد خروجی های بسیاری باشیم.

منچسترسیتی در تابستان قصد دارد، جو هارت، سمیر نصری، الیاکیم مانگالا، ویلفرد بونی، جیسون دنایر راه به فروش برساند. هر ۵ بازیکن در تابستان قبل به صورت قرضی سیتی را ترک کردند و شانسی برای بازگشت به تیم پپ ندارند. دو بازیکن دیگر هم در لیست فروش منچسترسیتی قرار دارند: فرناندو و کمپانی.

آینده کلودیو براوو، کولاروف و نولیتو هم بستگی به حضور بازیکنان جدید دارد، شاید در صورت جذب بازیکنان جدید در پست بازی این سه نفر، آن ها هم مجبور به ترک اتحاد شوند. گفتنی است که پپ گواردیولا در تلاش است تا هفت بازیکن جدید را به تیمش در تابستان ۲۰۱۷ اضافه کند.

این در شرایطی است که هفت بازیکن هم قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد و در صورت جدایی این بازیکنان، مبلغی نصیب سیتی نمی شود، اما حداقل از نظر حقوق این تیم می تواند هزینه هایش را ساماندهی مجدد کند و دستمزد آن ها را برای بازیکنان جدید صرف کند.

در چنین شرایطی منچسترسیتی امیدوار است از فروش هفت بازیکن ذکر شده، مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیون پوند به دست آورد و این مبلغ را برای خرید بازیکنان جدید استفاده کند. انتظار می رود گواردیولا بودجه ای ۲۰۰ میلیون پوندی در این تابستان در اختیار داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید