عدم حضور سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات قهرمانی آسیا

تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان در حالی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود که سرمربی این تیم به چین نمی‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پنج پینگ‌پنگ‌باز در قالب تیم ملی مردان کشورمان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز (چهارشنبه 16 فروردین) راهی شهر ووشی در کشور چین می‌شوند.

افشین نوروزی، امین احمدیان، میعاد لطفی، حمیدرضا طاهرخانی و محمدعلی رویین‌تن پنج ورزشکاری هستند که هم‌اکنون اردوی خود را در آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز پیگیری می‌کنند.

این اردو تحت نظارت فنی محمدرضا میرالماسی مدیر تیم‌های ملی و نادر شاملو رئیس کمیته مربیان از صبح روز 5 فروردین برگزار شد.

نکته مهم در اعزام این تیم به چین غیبت جمیل لطف‌الله‌نسبی است. سرمربی تیم ملی که در اردو نیز حضور نداشت، در لیست نفرات اعزامی حضور ندارد و تیم ملی قرار است با هدایت محمدرضا میرالماسی مدیر تیم‌های ملی در مسابقات شرکت کند.

لطف‌الله‌نسبی به چین نمی‌رود و قرار است در اردوی دیگر تیم ملی در مازندران شرکت کند. این اردو با حضور نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، آرمان حاجی‌ئی، امین میرالماسی، متین لطف‌الله‌نسبی و متین حیدری و البته شرکت دو بازیکن چینی قرار است به منظور آماده سازی جهت حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 17 تا 30 فروردین در بابل برگزار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید