سرمربی سپاهان: برای رده چهارم می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای بازی‌های باقی مانده مقام چهارمی را هدف قرار داده‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زلاتکو کرانچار پیش از بازی سپاهان و سایپا گفت: به هدفی که پیش‌رو داریم می‌نگریم، هدف به این شکل است که اگر بتوانیم به رده چهارم جدول برسیم شاید به آسیا برویم اما زمان کوتاه است. من نمی توانم قول بدهم ولی تلاش خود را می‌کنیم نتایجی بدست بیاوریم که به هدف ترسیم شده نزدیک شویم.

وی افزود: فردا یاید برنده میدان شویم تا اوضاع برایمان بهتر شود. در روزهای اخیر با نفرات جدیدی که یه این تیم اضافه شدند آشنایی پیدا کردم و امیدوارم بازیکنان پاسخ مناسب را بدهند. ضمن اینکه در تعطیلات اخیر هماهنگی اندک درون تیمی ایجاد کردیم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: با حضور خلعتبری در سایپا کیفیت این تیم بهتر شده و با نیم فصل اول تغییر کرده‌ است. برای بردن سایپا حتما مشکل خواهیم  داشت.  فرکی با نتایجی که داشت نشان داد مربی با دانشی است.  او با سپاهان قهرمان شد و قطعا  فردا بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

کرانچار با اشاره به جوانگرایی صورت گرفته در سپاهان، عنوان کرد: همیشه جوانگرایی خوب بوده و جوانان نیاز به کمک دارند و با تجربه‌ها که از گذشته در سپاهان هستند باید به جوانان کمک کنند. باید بپذیریم سپاهان پر افتخارترین باشگاه ایران است و باید به شرایط قبل برگردد. ما در رده هفتم هستیم و ما برای رده چهارم می‌جنگیم و گام برمی‌داریم تا برای سال آینده  قهرمان شویم.

سرمربی سپاهان در خصوص ورزشگاه نقش جهان گفت: همین 45 هزار نفری که در این ورزشگاه آبرومند حضور دارند می‌توانند ورزشگاه را با هیجان‌ روی سر خودشان بگذارند و این به نفع ما است. ضمن اینکه این ورزشگاه استاندارد و بسیار عالی است.

کرانچار در پایان گفت: لیگ ایران سال به سال پویا شده و جایگاه لیگ ایران با توجه به گذشته خوب سپاهان بسیار  بالا است.

 

دیدگاه تان را بنویسید