وریا غفوری: منصوریان دارد یک سبک جدید را به فوتبال ایران می آورد

مدافع هافبک ملی‌پوش استقلال می‌گوید که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از بازیکنان این تیم می‌خواهد تا مسئولیت پذیر باشند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وریا غفوری مدافع هافبک ملی‌پوش استقلال در اظهاراتی تلویزیونی درباره روند خوب تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشبختانه شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. خدا را شکر با کمک مردم توانستیم سه امتیاز مهم بازی با چین را بگیریم. شرایط جدول گویای همه چیز هست.  خدا را شکر تیم ملی به یک ساختاری رسیده که نبود سه یا چهار بازیکن هم در کار تیمی اثر نمی‌گذارد. فکر می کنم موقعیت‌های زیادی در بازی قبلی ایجاد کردیم ولی نشد به موفقیت برسیم.

وی درباره پیوستنش به استقلال گفت: من از بچگی استقلال را دوست داشتم و خدا را شکر شرایط جوری شد که به این تیم بیایم.

غفوری درباره توصیه های کی‌روش به بازیکنان قبل از بازی، گفت: کی‌روش در اردوها خیلی جدی و مصمم است. فکر می‌کنم تمرینات ما از بازی‌هایمان سخت تر است. همه در تمرینات با انگیزه و پر تلاش هستند. او همیشه از ما می‌خواهد مسئولیت پذیر باشیم و در نهایت می‌گوید از فوتبالتان لذت ببرید.

او در پاسخ به سوالی درباره شرایط داربی‌ها گفت: واقعا این بازی حال و هوایش با بقیه بازی‌ها متفاوت است. این بازی برای هواداران حیثیتی است. سال گذشته هواداران خاطره خوبی نداشتند ولی امسال توانستیم دلشان را شاد کنیم.

مدافع هافبک استقلال درباره مشهور شدنش در فوتبال ایران، گفت: فکر می‌کنم گلی که به رحمتی با پیراهن نفت تهران زدم باعث شد شناخته شوم.

وی درباره وضعیت مصدومیتش، گفت: من هشت سال مصدوم نشدم و نمی‌دانستم مصدومیت چیست. در سپاهان فشار زیادی به من وارد شد. ریکاوری خوبی نداشتم و متاسفانه تشخیص درستی روی زانویم ندادند. امیدوارم که در ادامه این مشکل پیش نیاید.

غفوری درپاسخ به سوالی درباره انتخابش به عنوان بهترین مدافع سال 95 از سوی مردم گفت: از مردم متشکرم. آنها به من لطف دارند. امیدوارم بتوانیم آنها را با بازی‌های خوبمان در تیم ملی و استقلال خوشحال کنیم.

او درباره علیرضا منصوریان و توانایی‌هایش، اظهار کرد: منصوریان لیاقت‌هایش را در سال‌های قبل اثبات کرد. او در فصل قبل در نفت تهران کمی نتایج خوبش را دیر آغاز کرد. در نیم فصل اول دیدید که ما خوب کار نکردیم ولی الان تیم ما به شرایط آرمانی رسیده است. منصوریان در حال ایجاد یک سبک جدید مربی‌گری در ایران است. او خیلی جدی کار را ادامه می‌دهد و امیدوارم همچنان پیشرفت داشته باشد.

غفوری در پاسخ به این سوال که در مقابل چه بازیکنی در جناح چپ را چه کسی می‌داند، گفت: من مقابل وحید امیری بازی نکردم ولی خیلی کیفیت بالایی دارد. بعد از او مهدی ترابی هم بازیکن بسیار خوبی در جناح چپ است. جا دارد از وحید حمدی‌نژاد هم در این میان نام ببرم.

وی درپاسخ به این سوال که دوست دارد مقابل چه تیم هایی بازی کند، گفت: دوست دارم مقابل تیمی مثل اسپانیا در جام جهانی بازی کنیم و دو تیم دیگر گروهمان هم آسان باشند.

مدافع‌ هافبک ملی‌پوش استقلال درپاسخ به این سوال که آیا تیمش سال بعد می‌تواند بهتر ازوضعیت فعلی‌اش باشد، گفت: صد در صد بهتر از این‌ها خواهیم بود. برای قهرمانی شرایط سخت است چون کمی دیر جنبیدیم ولی همچنان تلاش می‌کنیم. ما برنامه‌مان این است که تا فینال آسیا برویم. نقطه قوت ما یک دست بودنمان است. تیمی هستیم که از لحاظ تجربه و جوانی شرایط خوبی داریم. منصوریان به طور کلی اعتقاد دارد که از همه بازیکنانش استفاده کرده باشد تا اگر کسی محروم یا مصدوم شد، تیم لنگ نشود.

او در پاسخ به این سوال که چرا سپاهان نتایج خوبی نگرفته است، گفت: من سپاهان را به درستی انتخاب کردم و از آنجا ملی‌پوش شدم. شاید دلیل ناکامی آنها ضعف مدیریتی باشد.

غفوری درپاسخ به سوالی درباره خاطرات خوب و تلخش در تیم ملی، اظهار کرد: بازی‌هایی که می‌بریم خاطره خوب است اما خاطره بد، بازی ایران و عراق در جام ملت‌ها بود. ما تلاش کردیم و بازی را برگرداندیم ولی در پنالتی حذف شدیم.

وی درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق در آخرین روزهای سال 95، گفت: ما شرایط آماده‌سازی خوبی نداشتیم و تمرین خاصی نداشتیم و به مصاف عراق رفتیم. خیلی موقعیت هم داشتیم و می‌شد دو سه گل بزنیم ولی کمی دست کم گرفتیمشان و شکست خوردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید