تیم کشتی فرنگی فارس در رقابت های مجارستان یک مدال نقره و یک برنز کسب کرد

نایب رئیس هیات کشتی فارس گفت: در پایان این رقابت ها، حسین شکری در وزن 85 کیلوگرم به مدال نقره رسید و علیرضا کارگر هم در وزن 59 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت .

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فریبرز منوچهری افزود: در وزن 59 کیلوگرم علیرضا کارگر پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کریستیجان فریس از صربستان با نتیجه 6 بر هشت شکست خورد و با توجه به حضور این حریف در دیدار نهایی ، راهی دیدار رده بندی شد.
وی اضافه کرد : کارگر در دیدار رده بندی با نتیجه هشت بر چهار جوزف آندرسی از مجارستان را مغلوب کرد و نشان برنز را بر گردن اویخت .
نایب رئیس هیات کشتی فارس ادامه داد : همچنین حسین شکری دیگر کشتی گیر استان فارس در وزن 85 کیلو گرم صاحب نشان نقره شد و بدین ترتیب تیم فارس با یک نشان نقره و یک برنز به کار خود در این رقابت ها پایان داد.
وی بیان کرد : تیم کشتی فرنگی بزرگسالان استان فارس که در مسابقات قهرمانی کشور در سال 95 به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت کرد .
باقرتوکلیان، علیرضاکارگر، عباس محب تاش ، کیوان رضایی ، حسین شکری و شادمان عظیمی اعضای تیم کشتی فرنگی فارس را در این مسابقات تشکیل می دادند.
در رقابت های کشتی فرنگی جام ایمره پولیاک مجارستان 19 کشور شرکت داشتند.
ایمره پولیاک کشتی گیر فقید مجارستانی یک مدال طلا و سه مدال نقره المپیک و همچنین سه مدال طلا و 2 نقره جهان را در کارنامه داشت .
 

دیدگاه تان را بنویسید