سفر مدیربرنامه‌های زلاتان به آمریکا برای مذاکره با تیم‌های MLS

لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آمریکا ممکن است به مقصد بعدی مهاجم سوئدی تیم فوتبال منچستریونایتد تبدیل شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مینو رایولا، مدیر برنامه‌های زلاتان ابراهیموویچ به  آمریکا سفر کرده است تا با چند باشگاه‌ که برای عقد قرارداد با ایبرا ابراز تمایل کرده‌اند وارد مذاکره شود.

ابراهیموویچ 35 ساله تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن به منچستریونایتد پیوست و با این تیم قراردادی یکساله بست که امکان تمدید آن برای سال دوم از سوی باشگاه وجود دارد. با این حال احتمال دارد که او فصل آینده در اولدترافورد نماند به خصوص که او تا کنون فرصت کسب دو جام، لیگ برتر و جام حذفی را از دست داده است.

رایولا چندروزی است که به آمریکا سفر کرده و در حال بررسی پیشنهاد تیم‌های MLS‌ است که البته بعید به نظر می‌رسد که هیچ یک از آنها بتوانند حقوقی معادل حقوقی که منچستریونایتد در حال حاضر به ایبرا می‌دهند را بپردازند. من‌یونایتد در این فصل به ایبرا هر ماه یک میلیون یورو حقوق می‌پردازد.

به نظر می‌رسید من‌یونایتد خواهان تمدید قرارداد مهاجم پیشین بارسلونا است - مخصوصاً که او این فصل بهترین گلزن شیاطین سرخ بوده است - اما ماندن یا نماندن او به خودش بستگی دارد. احتمال رفتن او به آسیا با وجود پیشنهاد 30 میلیون یورویی که برای دو سال بازی در سوپرلیگ چین دارد بسیار ناچیز است.

 

دیدگاه تان را بنویسید