گزارش AFC از دیدار نمایندگان ایران و ازبکستان

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم‌های استقلال- لوکوموتیو و بنیادکار- ذوب آهن با انتشار گزارشی به استقبال این دو مسابقه رفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از هفته سوم این رقابت‌ها فردا استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان لوکوموتیو تاشکند است و ذوب آهن نیز در تاشکند به مصاف بنیادکار خواهد رفت.در آستانه این دو دیدار، سایت AFC در گزارشی به استقبال این مسابقات رفته است.

در گزارش مربوط به دیدار استقلال و لوکوموتیو آمده است:

استقلال روز دوشنبه از لوکوموتیو ،قهرمان ازبکستان، در ورزشگاه آزادی در گروه A لیگ قهرمانان آسیا استقبال خواهد کرد، این اولین باری است که دو تیم باهم روبرو می‌شوند.

کاوه رضایی، محسن کریمی و لئوناردو پادوانی همگی در پیروزی ۳ - ۰ استقلال مقابل التعاون در هفته دوم مرحله گروهی گلزنی کردند، و این باشگاه تهرانی - که روز چهارشنبه در لیگ حرفه‌ای ایران سایپا را ۲ - ۱ شکست داد - در چهار بازی قبلی خود برابر حریفان ازبک فقط یک بار شکست خورده است.

لوکوموتیو پس از پیروزی ۲ - ۰ خود برابر الاهلی که سلامت کوتیبائف ثانیه ۱۷ دومین گل سریع تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند، دو بازی خود در لیگ ازبکستان را با پیروزی پشت سر گذاشته است. تیم تاشکندی در آخرین سفر خود به جمهوری اسلامی ایران تقریبا یک سال پیش، مقابل سپاهان به پیروزی ۲ - ۰ دست یافت.

آمار و ارقام

-این اولین بازی بین این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا است.

-استقلال پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا چهار بار مقابل تیم‌های ازبکستانی به میدان رفته که حاصل آن دو برد، یک تساوی و یک شکست بوده است.

-لوکوموتیو تاشکند دو دیدار آخر خود برابر حریفان ایرانی را با پیروزی به پایان رسانده، که هر دو برابر سپاهان در مارس و آوریل ۲۰۱۶ بود.

استقلال فقط یکی از هشت بازی خانگی آخر خود در لیگ قهرمانان آسیارا واگذار کرده است. آن‌ها درخانه ۴ پیروزی و ۳ تساوی کسب کرده اند.

-بازیکنان لوکوموتیو تاشکند امسال در لیگ قهرمانان فقط ۱۶ بار در محوطه جریمه حریفان توپ را لمس کرده اند که این رقم کمتر از آمارهر تیم دیگری در لیگ قهرمانان آسیا در این فصل محسوب می‌شود.

در این گروه هر چهار تیم( استقلال، لوکوموتیو، الاهلی و التعاون ) سه امتیازی هستند.

بنیادکار- ذوب آهن

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش دیگری به دیدار تیم‌های بنیادکار ازبکستان و ذوب آهن اصفهان پرداخته است.

AFC می‌نویسد: بنیادکار روز دوشنبه به هنگام میزبانی از ذوب آهن در گروه C به دنبال پایان دادن به رکورد نامطلوب خود است، این تیم رکورد بیشترین بازی بدون برد در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار دارد.

این تیم از ۱۶ مسابقه آخر خود در لیگ قهرمانان چهار تساوی و ۱۲ شکست داشته است، میزبان ازبکستانی امیدوار است که محرومیت اکرم جان کاملوف برای آن‌ها گران تمام نشود. بنیادکار در چهار دیدار قبلی خود مقابل ذوب آهن نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند.

ذوب آهن، نیز امسال تا کنون در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت مناسبی ندارد و از دو بازی قبلی خود فقط یک امتیاز کسب کرده و پس از پایان ماه ژانویه تا کنون  هنوز در لیگ ایران نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید