کاظمی: با کمبود بازیکن مواجه شدیم/ این پیروزی عیدی ما به هواداران‌مان بود

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان با کمبود بازیکن دست به گریبان هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرهاد کاظمی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: فکر می‌کنم با شرایطی که برای ما به وجود آمد با کمبود بازیکن مواجه شدیم. حبیب گردانی و سعید مهدی‌پور به سختی به این بازی رسیدند. همه اینها باعث شد تا تمامی بازیکنان برای رسیدن به پیروزی تلاش زیادی کنند. ما برای موفقیت باید از هر فرصتی به نحوی شایسته استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز افزود: ما 10 توپ برای ضدحمله به زمین نفت آبادان بردیم که هشت توپ از آنها را لو دادیم. این موضوع برای یک تیم لیگ برتری اصلاً خوب نیست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پیروزی مقابل نفت آبادان عیدی ما به هواداران‌ خونگرم‌مان بود. امیدوارم آنها هم از این بعد بیشتر به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. تبریزی‌ها باید دست‌به‌دست هم بدهند تا ماشین‌سازی در لیگ برتر بماند. ماشین‌سازی الان نیازمند چند پیروزی در لیگ برتر است که امیدوارم در تعطیلات هم شرایط‌مان بهتر از این شود.

کاظمی با اشاره به مشکلات ماشین‌سازی در گلزنی، خاطرنشان کرد: امیدوارم استرس از بازیکنان ما دور شود. اگر بازیکنان ما استرس نداشته باشند، می‌توانند در 18 قدم حریف نیز فعل‌وانفعال لازم را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند. انتظار ما از پیام صادقیان به عنوان یک طراح و گلزن بالاست. همچنین از عزیز ابراهیم‌اف نیز این انتظار را داریم. امیدوارم با تمرین بیشتر به شرایط ایده‌آل برسیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا تعویض پیام صادقیان به خاطر فرصت‌سوزی‌های این بازیکن بود یا خیر، گفت: تعویض پیام صادقیان کاملاً تاکتیکی بود. ما او را تعویض کردیم تا در حفظ توپ موفق شویم و جلوی ارسال‌های مستقیم بازیکنان نفت آبادان به زمین‌مان را بگیریم.

وی با بیان اینکه مهدی اسلامی در دیدار بعدی ماشین‌سازان غایب خواهد بود، تصریح کرد: ما به جز اسلامی، دو دروازه‌بان دیگر جوان هم در اختیار داریم. فکر نمی‌کنم غیبت دروازه‌بان‌ اصلی‌مان در دیدار آینده، مشکل خاصی برای ما به وجود بیاورد. ما براساس داشته‌های‌مان صحبت می‌کنیم. علاوه بر دروازه‌بانی، ما الان سه بازیکن خوب در خط دفاعی داریم که اگر روزی یکی از این‌ها نباشند، بازیکنان جوانی مانند علی دیندار داریم که می‌توانند جای آنها را پر کنند.

کاظمی به تمجید از عملکرد محمد رحمتی در ترکیب ماشین‌سازی پرداخت و گفت: محمد رحمتی امروز یکی از بهترین بازی‌های خود را برای ما انجام داد. من از عملکرد او کاملاً راضی‌ام، حتی بیشتر از حمید علی‌عسگر. رحمتی امروز به نوعی در زمین بازی می‌کرد که انگار 20 سال تجربه دارد. به خاطر همین موضوعات است که می‌گویم، یک اخطار مشکل خاصی برای ما به وجود نمی‌آورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید