وحید شمسایی: سال ۹۴ در اوج افتخاراتم برای خداحافظی استخاره کردم که بد آمد!

سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه هنوز برای خداحافظی تصمیم نگرفته، گفت: بازی در کنار مالدینی، گیگز و فالکائو مرهمی بود بر زخمهای امسال من.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وحید شمسایی با حضور در دیدار ستارگان فوتسال و فوتبال دنیا با تیم بانک بیروت در لبنان سال ۱۳۹۵ را با وجود نتایج بد تیم تاسیسات، با خاطره ای خوب به پایان رساند. شمسایی که در این دیدار در کنار بزرگانی مثل مالدینی، گیگز و فالکائو بازی کرد، یکی از چهره های ویژه مسابقه بود و توانست پنج گل برای تیم ستارگان بزند. شمسایی به تشریح شرایط حضورش در این مسابقه پرداخت و درباره تصمیم مهمش برای بازی کردن یا خداحافظی از فوتسال هم صحبت کرد:

این بازی مرهم زخم های ورزشی سال ۹۵ بود
خدا را شکر که سال ۹۵ با تمام بدی های ورزشی اش، برای من خوب تمام شد و مرهمی بود برای زخم هایم. به لحاظ اعتباری در این دیدار نماینده دو بخش بودم؛ اول نماینده کشور ایران و دوم نماینده باشگاه و خانواده تاسیسات دریایی. به هر حال هر حرکت من می توانست نتایج خوب و بدی داشته باشد. گیگز و مالدینی که ابتدا شناختی از من نداشتند ولی به تدریج با هم گرم گرفتیم. وقتی این مسابقه تمام شد، آنقدر ارتباطم با آنها خوب شده بود که حتی تلفن و ایمیل همدیگر را گرفتیم تا اگر خواستیم در آینده مسابقه ای بگذاریم، مشکلی نداشته باشیم. آن موقع بود که با خودم گفتم عملکردم به عنوان سفیر ایران در این مسابقه خوب بوده است.

برنامه لبنان شیک بود
برنامه ریزی لبنانی ها برای این مسابقه عالی بود. نتیجه اش آن بود که بازی را در ۵۰ یا ۶۰ کشور دنیا نشان دادند. در مجموع برنامه شیک و با هدفی بود که همه چیز سر جای خودش قرار داشت و مشکلی ایجاد نشد.

فالکائو گفت اضافه وزن نداری
وقتی فالکائو را دیدم با هم خوش و بش کردیم. به او گفتم چاق شده ای ولی فالکائو گفت تو سر سوزن اضافه وزن نداری. ارتباط من با فالکائو به سالهای قبل بر می گردد. آنقدر ارتباطمان خوب است که مدام در جریان بازی می گفت توپ را بدهید شمسایی گل بزند! ما راجع به مسائل مختلف صحبت کردیم. فالکائو اعلام آمادگی کرد که برای فرستادن بازیکن و مربی برزیلی به ایران کمکمان کند. او یک مدیر برنامه قوی دارد و اگر فالکائو همیشه در چشم است، بخش عمده آن به خاطر فعالیت های خوب مدیر برنامه هایش است.

فالکائو دنبال گرفتن یک پست بالاتر است
همانطور که گفتم ارتباطم با فالکائو برای این مسابقه از سایرین بهتر بود. به او گفتم تو هیچ موقع برای بازی در فوتسال از کشور برزیل خارج نشدی و همیشه در تیم های کشور خودت بازی کردی که گفت در برزیل خوب پول می گرفته و اسپانسرهای زیادی داشته است. برای همین نیازی نداشته با اروپا یا آسیا بیاید. به هر حال او دیگر زیاد بازی نخواهد کرد. فالکائو دنبال این است که یک پست بالاتر بگیرد و در آن پست به فعالیتش ادامه بدهد.

به مالدینی گفتم در ایتالیا بازی می کردم
شروع ارتباطم با مالدینی سرد بود. گیگز بهتر بود و خونگرم برخورد می کرد. کم کم ارتباطم با مالدینی هم بهتر شد. به او گفتم یک زمانی در ایتالیا فوتسال بازی می کردم. مالدینی گفت که الان وضعیت لاتزیو خوب نیست ولی زمانی که من در ایتالیا بودم این تیم شرایط مناسبی داشت.

گیگز پرسید چرا به انگلیس نرفتم
رفتار گیگز مردمی تر بود. با او و مدیربرنامه هایش برای برگزاری مسابقات خیریه هم صحبت کردم که گیگز گفت اگر بازی خیریه باشد من هم هستم! من مدتها پیش برای یک بازی به انگلیس دعوت شدم که گیگز هم در آن بازی بود. اتفاقا او اینبار از من پرسید اسمت در لیست آن مسابقه بود و چرا به انگلیس نیامدی.

صحبت مسئول تیم لبنانی ناراحت کننده بود
هفته گذشته و در نبود من تیم تاسیسات با پنج گل پیروز شد. به هر حال اواخر لیگ است و برد و باخت ما تاثیری در جایگاهمان ندارد. چهار تیم برای قهرمانی می جنگند و دو تیم هم سقوط کرده اند. امسال نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم. در لبنان یکی از مسئولان تیم بانک بیروت پرسید که آیا امسال هم در جام باشگاه های آسیا هم هستید یا نه که گفتم نتوانستیم سهمیه بگیریم. این حرف واقعا ناراحت کننده بود چون دو دوره متوالی در جام باشگاه های آسیا بودیم و سال آینده نیستیم.

هنوز تصمیمی برای خداحافظی نگرفته ام
هنوز برای فصل آینده تصمیمی برای خداحافظی از دنیای بازیگری فوتسال نگرفته ام. خیلی سخت است که آدم بتواند بازی کند ولی آنرا کنار بگذارد. من سال ۹۴ در اوج افتخاراتم برای خداحافظی استخاره کردم که «بد آمد». شاید اگر پارسال خداحافظی می کردم در روزهای خوبی رفته بودم. امسال برایم ناخوشایند بود ولی هنوز فکر نکرده ام که سال آینده بازی کنم یا نه.

از تاسیسات برای سه سال زحمت ممنونم
باید از مسئولان باشگاه تاسیسات دریایی به خاطر زحماتی که کشیدند تشکر کنم. ما توانستیم در این مدت سه قهرمانی به دست بیاوریم. باید از آقایان منوچهری، رحمانی، حلاجی و اعضای هیات مدیره تشکر کنم که برای تیم کم و کسر نگذاشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید