ویسی: به هواداران سپاهان بدهکار بودیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از عملکرد شاگردانش در دربی اصفهان ابراز رضایت کرد و گفت که به دلیل محرومیت به طالب ریکانی بازی داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی پس از پیروزی 2 بر یک سپاهان مقابل ذوب‌آهن، اظهار داشت: امیدوار بودیم در این دربی شجاعانه و باهوش بازی کنیم. بازیکنانم آنچه را که از آنها خواسته بودیم در زمین پیاده کردند و نقاط ضعف و قوت حریف را هم پوشش دادند.

وی افزود: به هواداران به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم به آنها بدهکار بودیم و باید این دربی را می‌بردیم. تیم ما جوانان خوبی دارد که باید از آنها استفاده کنیم. نبود بازیکنان غایب نباید به ما آسیب بزند و بازیکنانی که جایگزین می‌شوند باید وظیفه آنها را به خوبی انجام دهند که همین اتفاق نیز افتاد. خدا را شکر امروز توانستیم پیروز این مسابقه شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص سرور جپاروف و اینکه در ابتدای نیم‌فصل گفته می‌شد از جذب این بازیکن رضایت ندارید، تصریح کرد: اگر از او ناراضی بودم به او بازی نمی‌دادم. جپاروف از نظر اخلاقی و فنی بازیکن بسیار خوبی است و ما خوشحالیم که او در تیم ما بازی می‌کند. من از او راضی هستم و امروز نیز  خوب بازی کرد.

ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر دلایل غیبت طالب ریکانی در این مسابقه خاطرنشان کرد: او به خاطر عدم پرداخت مطالبات مدیربرنامه‌هایش محروم است.

وی در خصوص بازیکنان غایب خود گفت: جپاروف قرار است به تیم ملی ازبکستان بپیوندد و حاج‌صفی نیز پس از بازی مقابل سیاه‌جامگان به اردوی تیم ملی خواهد رفت و 8 فروردین به تیم ما باز خواهند گشت. اگر ما بازی داشتیم جپاروف را به تیم ملی ازبکستان نمی‌دادیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید