حاشیه دیدار نفت - پرسپولیس

اعتراض‌های ادامه‌دار دایی و بیرانوند

سرمربی نفت تهران در نیمه اول بارها به داور مسابقه اعتراض کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نیمه اول دیدار تیم‌های نفت و پرسپولیس که از ساعت 17:25 در ورزشگاه تختی با حضور بیش از 20 هزار تماشاگر آغاز شده، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

* دقیقه 14 همزمان دو توپ داخل زمین حضور داشت و بازیکنان بدون توجه به این مسئله به کارشان ادامه دادند و داور هم بازی را متوقف نکرد تا یکی از توپ‌جمع‌کن‌ها خودش به زمین آمده و توپ اضافه را به بیرون برد.

* دقیقه 24 هواداران پرسپولیس یاد هادی نوروزی را زنده نگه داشتند.

* علی دایی در دقیقه 20 همه نیمکت‌نشینانش را از زمین بلند کرد و از آنها خواست پشت دروازه تیمشان بدن‌های خود را گرم کنند.

* علی علیپور در دقیقه 30 روی عادلی دروازه‌بان نفت مرتکب خطا شد که در این لحظه دایی به شدت از روی نیمکت اعتراض کرده و معتقد بود داور باید به مهاجم پرسپولیس اخطار می‌داد. دایی در ادامه نیز در چند صحنه دیگر به داور اعتراض کرد تا اینکه داور چهارم تصمیم گرفت او را آرام کند.

* علیرضا بیرانوند در اواخر نیمه اول با فریاد بر سر محسن ربیع‌خواه از او خواست که به ارسلان مطهری اجازه شوت‌ زدن ندهد. اعتراض او آنقدر شدید بود که صدای سیدجلال هم درآمد و کاپیتان پرسپولیس از دروازه‌بان تیمش خواست به اعتراضش پایان دهد. جالب اینجاست که بیرانوند در پایان نیمه اول نیز هنگام رفتن به رختکن همچنان به ربیع‌خواه اعتراض می‌کرد و این بار کریم باقری از او خواست ادامه ندهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید