حاشیه دیدار نفت تهران- پرسپولیس

هجوم هواداران، دلداری دایی به دروازه‌بان اخراجی تیمش و ناراحتی مبعلی

قبل از آغاز دیدار نفت و پرسپولیس تمام شاگردان برانکو از سرمربی نفت تهران رخصت گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس که از ساعت 17:25 در ورزشگاه تختی آغاز شده، با اتفاقات جالبی همراه بود. مهم‌ترین اتفاق قبل از آغاز مسابقه هجوم تماشاگران پرسپولیس به جایگاه نفتی‌ها بود.

با توجه به اینکه سکوهای ورزشگاه به 2 قسمت تقسیم شده بود و هواداران هر یک از تیم‌ها باید در جایگاه خود مستقر می‌شدند سکوهای سمت پرسپولیسی‌ها خیلی زود پر شد و به همین خاطر تماشاگران این تیم جا برای نشستن نداشتند از این رو قصد داشتند به سمت جایگاه نفتی‌ها بروند که ماموران نیروی انتظامی مانع شدند. بعد از چند دقیقه هواداران پرسپولیسی به یک باره به سمت سکوهای تماشاگران تیم نفت هجوم برده و ماموران نیروی انتظامی چاره‌ای نداشتند جز اینکه راه را برای پرسپولیسی‌ها باز کنند.

* با شروع مسابقه حدود 20 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند که فقط تعداد محدودی از آنها تماشاگران تیم میزبان هستند. 

* قبل از آغاز بازی مربیان دو تیم همدیگر را در آغوش گرفته و به شدت مورد توجه عکاسان قرار گرفتند.

* از بین بازیکنان نفت پراهیچ، مبعلی، تیموریان به سمت برانکو رفته و از او رخصت گرفتند. این در حالی بود که همه بازیکنان پرسپولیس قبل از آغاز بازی سمت نیمکت نفت رفته و از دایی و محسن خلیلی رخصت گرفتند. 

* قبل از آغاز مسابقه از خانواده شهید رضایی مجد توسط روابط عمومی سازمان لیگ تقدیر شد. 

* محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس از جایگاه ویژه تماشاگر بازی است. 

* در همان آغاز بازی محسن مسلمان و آندرانیک تیموریان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند. 

* نادر صفرزایی دروازه‌بان تیم نفت در دقیقه 4 به دلیل اینکه توپ را در بیرون محوطه جریمه با دست زد کارت قرمز گرفت. صفرزایی وقتی قصد رفتن به رختکن را داشت دایی به سمت وی رفت و با او دست داد.

* پس از 10 نفره شدن نفت، مبعلی تعویض شد تا شهاب عادلی درون دروزاه نفت قرار بگیرد. مبعلی بعد از تعویض با ناراحتی به رختکن رفت و روی نیمکت ننشست.

* بعد از اخراج دروازه‌‌‌بان نفت پرسپولیس صاحب ضربه کاشته شد که فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی و محسن مسلمان هر سه برای زدن ضربه کاشته علاقه زیادی داشتند که در این بین احمدزاده وقتی اجازه پیدا نکرد پشت ضربه بایستد ناراحت شد و بقیه بازیکنان به سمت او رفتند و دلداری‌اش دادند. در نهایت نیز رفیعی پشت ضربه ایستاد.

این دیدار تا دقیقه 14 با تساوی بدون گل در جریان است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید