تدبیر روسیه برای جلوگیری از درگیری و چاقو کشی در جام جهانی 2018

وزیر ورزش روسیه گفت: ابراز نگرانی فیفا در مورد درگیری های هواداران در جام جهانی 2018 روسیه قابل درک است و ما امیدواریم که این مشکلات حل شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پاول کولوبکوف وزیر ورزش روسیه در این باره معتقد  است" ما در تلاش هستیم که از ورود اراذل و اوباش در استادیوم های وری در طول رقابت های جام جهانی جلوگیری کنیم و در این باره تصمیمات خوبی نیز گرفته شده است. 

ما این افراد را شناسایی خواهیم کرد و از ورود آنها به استادیوم جلوگیری می کنیم و در این راه از سازمان ها و نهادهای مختلف کمک می گیریم." 

هواداران روسیه در سال 2016 در پی درگیری های مختلف در دیدارهای فوتبال موج جدید نگرانی ها را در فوتبالدوستان بوجود آورده اند و این موضوع فیفا را مجاب کرده است که در این زمینه با دقت بیشتری مسائل را ارزیابی کند. 
 

نگرانی  فیفا از درگیری و چاقو کشی اراذل و اوباش در جام جهانی روسیه


درگیری هواداران روسیه در دیدار با انگلستان در مارسی فرانسه و در مجموع دیدار های یورو 2016 که منجر به مجروحیت و مصدومیت جدی برخی از هواداران فوتبال بود باعث شد تا پلیس فرانسه تا جائی پیش برود که اتوبوس حامل هواداران روسیه را متوقف کند و مسئولان فیفا این احتمال را می دهند که در دیدار های جام جهانی این اتفاقات تکرار شود. 

مسئولان ورزش روسیه در تدارک تهیه یک آی دی مخصوص برای هواداران هستند تا از این طریق بتوانند خشونت احتمالی را کنترل کنند و افرادی که در جام جهانی به عنوان تماشاگر حضور دارند شناسنامه مورد تایید از سوی مقامات را داشته باشند. 

مقامات ورزش روسیه قصد دارند قبل از جام جهانی و در جریان رقابت های جام کنفدراسیون ها این طرحرا اجرا کنند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید