تیم از لحاظ دوندگی و کار تاکتیکی پیشرفت کرده است

جباری: جوانان استقلال بزرگی این تیم را درک کرده اند

رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت: آینده خوبی در انتظار استقلال است. اگر بتوانیم تیم لوکوموتیو ازبکستان را در آزادی شکست دهیم، به دور بعدی مسابقات آسیایی صعود می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، درباره شرایط آبی پوشان در هفته های گذشته گفت: استقلال بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان بهتر شده و در دیدارهای گذشته نمایش خوبی داشته است. استقلال تیمی جوان بود و در ابتدا مشکلاتی داشت اما با گذشت زمان و آشنا شدن بازیکنان با بزرگی استقلال این مشکلات برطرف شد. زمان لازم برای تطبیق پذیری بازیکنان جوان با فضای استقلال با کمک کادرفنی سپری شد و بازیکنان زودتر از زمانی که انتظار می رفت خود را پیدا کردند.

تیم استقلال در هفته های گذشته از نظر دوندگی و کارهای تاکتیکی پیشرفت چشمگیری داشته و بازیکنان نمایش های بسیار خوبی در زمین دارند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دیدار این تیم برابر سیاه جامگان تصریح کرد: برابر سیاه جامگان بد شانس بودیم. در نیمه اول بازی اندکی بازیکنان بی انگیزه بودند اما زمانی که تیم حریف به استقلال فشار آورد، بازیکنان بهتر شدند. در نیمه اول ضربه محسن کریمی به تیرک دروازه برخورد کرد و در یک موقعیت دیگر نیز این بازیکن فرصت گلزنی داشت که توپ وارد دروازه نشد. در دقایق پایانی نیمه گل بد موقعی را دریافت کردیم که فکر می کنم اگر دفاع ما باهوش تر عمل می کرد، این توپ تبدیل به گل نمی شد.

وی ادامه داد: در شروع نیمه دوم استقلال نمایش بهتری داشت و موقعیت های زیادی خلق کرد که اگر بازیکنان با دقت به توپ ضربه می زدند می توانستند برنده از زمین خارج شوند اما شانس با سیاه جامگان بود. البته حریف استقلال روز شنبه تیم بسیار خوبی بود و با دوندگی بالا در زمین کار را برای استقلال سخت کرد.

جباری در پایان درباره آینده استقلال در لیگ و مسابقات آسیایی بیان کرد: شرایط اکنون استقلال خوب است و نکات کوچکی باقی مانده که در ادامه با گذشت زمان برطرف می شود. استقلال اگر بتواند روند کنونی اش را حفظ کند و جوانان روزهای خوب خود را ادامه دهند، آینده خوبی در انتظار استقلال است. اگر بتوانیم تیم لوکوموتیو ازبکستان را در آزادی شکست دهیم، به دور بعدی مسابقات آسیایی صعود می کنیم. بازیکنان باید با انگیزه باشند و کادرفنی باید بازیکنان را از لحاظ انگیزشی تقویت کند تا روزهای خوب خود را ادامه دهند. در لیگ نیز باید این روند را ادامه بدهیم و نتایج دیگر تیم ها را دنبال کنیم تا بتوانیم به دیگر تیم های بالای جدول نزدیک شویم تا در پایان فصل رتبه مناسبی داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید