کاظمی: مطمئن باشید ماشین‌سازی در لیگ برتر می‌ماند

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد، استقلال خوزستان در مصاف با این تیم دل به ضدحملات بسته بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرهاد کاظمی پس از شکست یک بر صفر ماشین‌سازی مقابل استقلال خوزستان گفت: قبل از هر چیز باید بابت پیروزی‌های تیم استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا به این تیم تبریک بگویم، چون این پیروزی‌ها باعث خوشحالی و سربلندی مردم ایران شد. ما امروز مقابل تیمی بازی کردیم که در یک‌سوم دفاعی‌اش فشرده کار می‌کرد و دل به ضدحملات بسته بود و همین مسئله کار را برای ما سخت کرد. ما درصدد این بودیم که نتیجه را برگردانیم، اما موفق نشدیم. در نیمه اول نیز روی اشتباهات بچه‌گانه گل خوردیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: از بُعد روانی بازیکنان من شرایط خوبی دارند و بدون استرس بازی می‌کنند. از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم راضی‌ام و در کل می‌دانم که آنها همه تلاش‌شان را انجام دادند. ما امروز مقابل استقلال خوزستان به دنبال پیروزی بودیم، اما ناکام ماندیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با بیان اینکه مطمئن باشید ماشین‌سازی در لیگ برتر می‌ماند، گفت: ماشین‌سازی قطعاً در لیگ برتر خواهد ماند، چون ما در آینده بازی‌های رودرو مقابل تیم‌های پایین جدول داریم و بازیکنان من پتانسیل زیادی دارند. زمانی که من این تیم را تحویل گرفتم حال و روز خوبی نداشت، اما توانستم به آن سر و سامان بدهم. من تاکنون اولتیماتومی از سوی مسئولان باشگاه نداشته‌ام.

کاظمی در خاتمه تأکید کرد: من تیمی را تحویل گرفتم که نه مدعی قهرمانی بود و نه شانسی برای کسب سهمیه آسیا داشت. من به اینجا آمدم تا تغییری در تیم ایجاد کنم. با شرایطی که می‌بینم، ماندن ما در لیگ برتر دور از دسترس نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید