دو بازی ایران مقابل قطر و چین نقش بسزایی در مسیر صعود به جام جهانی دارند

کی روش: لیست نهایی تیم ملی ایران ۲۸ اسفند اعلام می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مطمئنم که دو بازی ما مقابل قطر و چین نقش بسزایی در مسیر صعود به جام جهانی خواهند داشت، ولی نباید فراموش کنیم که تمامی بازی ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کارلوس کی روش در آستانه بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم های قطر و چین و آمادگی بازیکنان و شرایط آنها گفت: در هفته های اخیر سیر تکاملی بازیکنانمان را مشاهده کرده و سعی بر این شد که حداکثر اطلاعات را جمع آوری  و در نهایت تصمیمات لازمه گرفته شود.

وی افزود: این یکی از تکالیف متداول کادر ما، از جمله سرمربی تیم ملی است. در واقع پس از بررسی های مختلف از سوی کادر فنی به این نتیجه رسیدیم که شرایط بازیکنان در زمان حاضر مناسب است. 

وی در ادامه درباره لیست اسامی بازیکنان در بازی های مقابل قطر و چین بیان کرد:  مثل همیشه با در نظر گرفتن گزارشاتی که از شرایط بازیکنان و همین طور اطلاعاتی که از باشگاه ها در اختیار داریم، بهترین بازیکنانی را که ما به آنها اعتقاد داریم و در شرایط بهتری برای خدمت به تیم ملی فوتبال ایران هستند، دعوت خواهیم کرد. طبق روند همیشگی یک لیست آماده باش را دو هفته قبل از اولین بازی خواهیم داشت و اعلام اسامی نهایی در تاریخ ٢٨ اسفند انجام خواهد شد. 

کی روش در ادامه درباره اینکه تیم ملی ایران خود را چگونه آماده این بازی ها خواهد کرد، گفت: برنامه ها و پیش بینی های لازم، طبق خواسته های فدراسیون فوتبال ایران در حال پیگیری و انجام است و ما با در نظر گرفتن داشته هایمان بهترین ها را خواهیم داشت. 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این دو بازی سرنوشت ساز خواهند بود، گفت: مطمئنم که دو بازی ما مقابل قطر و چین نقش بسزایی در مسیر صعود به جام جهانی خواهند داشت، ولی نباید فراموش کنیم که تمامی بازیها از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید