اعلام برنامه شش رشته ورزشی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸

کمیته برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی در اولین جلسه خود، زمان برگزاری رشته های مختلف در این دوره از رقابتها را تصویب و اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این دوره از بازی ها که همیشه برای ورزش کشورمان اهمیت فوق العاده ای دارد در بیش از ۴۰ رشته ورزشی طی ماه های آگوست و سپتامبر سال ۲۰۱۸ به میزبانی اندونزی در جاکارتا برگزار خواهد شد.

اولین جلسه کمیته برگزاری این بازی ها صبح امروز به ریاست حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش که از سوی OCA به عنوان مسئول کمیته برگزاری این دوره از بازیها انتخاب شده در «جی اس لوانسا»ی جاکارتا برگزار شد.

در این جلسه که نمایندگان رشته های مختلف و کشورهای شرکت کننده حضور داشتند، برنامه کلی رقابت ها به تصویب رسید. بر اساس برنامه اعلام شده، رشته های  تیمی از ۱۳آگوست  کار خود را شروع می کنند و بازیها روز ۱۸ همین ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه، رسما آغاز به کار می کند. 

طبق این برنامه رقابت های ووشو به مدت روز، از ۱۹ تا ۲۳ آگوست ، کوراش ۴ روز از ۱۹ تا ۲۲ آگوست، جودو به مدت چهار روز از ۲۳ تا ۲۶ آگوست، تکواندو از ۲۸ آگوست تا اول سپتامبر به مدت ۵ روز و جوجیتسو به مدت سه روز از ۳۰ آگوست تا اول سپتامبر برگزار خواهد شد. 

نکته مهم اینکه در فاصله چند ماه به آغاز این رقابت ها، در ۱۰ رشته مسابقات آزمایشی انجام می شود که تکواندو قبل از حضور رسمی در این رقابتها، در یک دوره مسابقات آزمایشی (TEST EVENT) شرکت خواهد کرد. 

در این اجلاس رضا نصیرنژاد رئیس کوراش ایران و رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی این رشته به عنوان مسئول فنی و برگزاری مسابقات کوراش در این دوره از بازیها و همچنین مسئول برگزاری مسابقات کوراش در بازیهای داخل سالن ۲۰۱۴ انتخاب و معرفی شد.

شش رشته رزمی که سهم بسزایی در مدال آوری برای کاروان ورزشی کشورمان در این بازیها دارند، در این دوره حضور دارند. که انتشار می رود نمایندگان کشورمان همچون گذشته حضوری موفقیت آمیز داشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید