حرف های جالب کیمیا علیزاده به رییس جمهور

اولین بانوی مدال آور ایرانی در بازی‌های المپیک خطاب به رییس جمهور گفت: دستور فرمایید ورزشکاران قهرمان را مانند کارمندان شاغل در نظر بگیرند تا بتوانیم با خیالی آسوده‌تر در دنیای قهرمانی گام برداریم.

لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش ‌جی پلاس، کیمیا علیزاده صبح شنبه در مراسم تقدیر از قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ و مدال‌آوران ورزش ایران در سال ۹۴ به عنوان نماینده ورزشکاران پشت تریبون رفت و در ابتدای سخنانش در این مراسم با قدرانی از رییس‌جمهور در حمایت از ورزشکاران ایران، گفت‌: مدال‌آوری ورزشکاران ایران در میادین جهانی و المپیک منوط به حمایت‌های معنوی و مادی بوده است که جز با حمایت‌های رییس جمهور که همیشه در این راه پیشگام بوده است میسر نمی‌شد.

این دارنده مدال برنز تکواندوی جهان خطاب به دکتر حسن روحانی، رییس‌جمهور گفت‌: از شما می‌خواهم دستور فرمایید ورزشکاران قهرمان را مانند کارمندان شاغل در نظر بگیرند تا بتوانیم با خیالی آسوده‌تر در دنیای قهرمانی گام برداریم. هم‌چنین از شما این تقاضا داریم تا دستور بفرمایید مربیان ملی در سطوح مختلف از تسهیلات بیمه و اشتغال بهره‌مند شوند.

او با اشاره به این که بسیاری از ورزشکاران و مدال‌آوران ایران مشغول تدریس هستند، گفت‌: از شما می‌خواهم دستور دهید وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فن‌آوری و آموزش و پرورش تسهیلات لازم را برای ورزشکاران محصل به وجود آورند تا ورزشکاران بدون دغدغه تحصیلی‌ در اردوها و مسابقات حضور داشته باشند. هم‌چنین این تقاضا را دارم تا حمایت‌های لازم برای واردات امکانات و لوازم ورزشی مورد نیاز ورزشکاران صورت گیرد و واردات کالاهای ورزشی جزو اولویت‌ها قرار گیرد.

علیزاده در پایان گفت‌: از عمق جان از حمایت‌ها، بردباری‌ها و شکیبایی شما و دولت "تدبیر و امید" که با دستیابی به برجام دستاوردهای زیادی را برای ورزش ایران به ارمغان آوردید به عنوان نمایندگان ورزشکاران ایران قدردانی می کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید