قلعه‌نویی: از نتیجه راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است تیمش علی‌رغم ارائه بازی با کیفیت بالا نتوانسته نتیجه خوبی کسب کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی پس از تساوی تیمش در دیدار خانگی مقابل سایپا در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار اظهار کرد: بازیکنانم بازی خوبی ارائه دادند. من آدمی هستم که اگر تیمم کیفیت لازم را نداشته باشد ناراحت می‌شوم. از نتیجه‌ای که کسب کردیم راضی نیستم اما از کیفیت کار بازیکنانم راضی‌ام.

وی ادامه داد: از هواداران تشکر می‌کنم که با استقبالشان باعث افزایش روحیه ما شدند. درست است که در کسب نتیجه شرمنده آنها شدیم اما با حضورشان یاد سال‌های قبل تراکتورسازی افتادم. بهترین بازیکن این دیدار حامد لک دروازه‌بان سایپا بود و محمدرضا اخباری در نیمه دوم فقط در چند ضربه شروع مجدد پایش به توپ خورد.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: امروز کرار تا زمانی که توان داشت بازی خوبی برای ما انجام داد اما به نظرم می توانست کمی زودتر از بازی تعویض شود. سایپا تیم خوبی است اما امروز موقعیت‌های زیادی مقابل این تیم داشتیم. در بازی رفت تیم سایپا بسیار بهتر از ما بود اما امروز ما خیلی بهتر از حریف بودیم.

وی افزود: بازیکنان ما برنده بازی جوانمردانه بودند چراکه هر موقع بازیکنان سایپا به زمین افتادند توپ را به بیرون زدیم و به نظرم نوع بازی کردن تیم سایپا و اینگونه امتیاز گرفتن ارزشی ندارد. همین که تیم ما اخلاق‌مدارانه بازی کرد ارزش بیشتری از دو امتیازی که از دست دادیم، داشت.

قلعه‌نویی بیان کرد: امروز از دو امتیازی که از دست دادیم ناراحتم اما فوتبال باکیفیتی ارائه دادیم و این جوانانی که در تیم ما بازی می‌کنند آینده تراکتور را تضمین خواهند کرد.

سرمربی تراکتورسازی با تمجید از عملکرد تیمش در سمت چپ میدان گفت: امروز روز خوب محمد ابراهیمی و سعید آقایی در سمت چپ بود و بیشتر حملات‌مان را از آن ناحیه ترتیب دادیم.

وی درخصوص حاشیه‌های مختلفی که پیرامون این تیم وجود دارد، گفت: ما باید بی‌توجه به سایر مسائل باشیم و تا آخرین لحظه کار خودمان را بکنیم. ما جزو تیم‌هایی بودیم که سهواً ضرر زیادی از داوری‌ها دیده‌ایم. امروز هم احساس می‌کنم داور می‌توانست یک پنالتی به سود تیم ما بگیرد اما در مجموع از عملکرد تیم داوری بسیار راضی‌ام.

قلعه‌نویی درخصوص تعطیلی لیگ به دلیل بازی نمایندگان فوتبال ایران در آسیا اظهار کرد: زمانی که من یک طرف قضیه باشم آقایان هیچ‌وقت به تیم‌های ما کمک نمی‌کنند. وقتی که تیم ما برای بازی مقابل بوری‌رام راهی تایلند می‌شد از آقایان خواهش کردیم که یک هفته بازی‌مان مقابل ذوب‌آهن را عقب بیندازند که با این درخواست موافقت نشد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید