تورس بعد از مرخص شدن از بیمارستان: چیزی یادم نمی‌آید

مهاجم اسپانیایی روخی‌بلانکو پس از مرخص شدن از بیمارستان در مورد اتفاق شب گذشته اظهارنظر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرناندو تورس که در جریان تساوی یک بر یک شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید در خانه دپورتیوو لاکرونیا در هفته بیست‌وپنجم لالیگای اسپانیا در نبردی هوایی برای تصاحب توپ با برخورد آرنج الکس برگاننیتوس، بازیکن حریف به سرش نقش بر زمین شد و سپس راهی بیمارستان مودلو شد، امروز (جمعه) از بیمارستان مرخص شد.

مهاجم پیشین تیم‌های لیورپول و چلسی که پس از این ماجرا پیام‌های دلگرم‌کننده زیادی از سوی هوادارانش، هم‌تیمی‌های فعلی و قدیمی اش و باشگاه‌های پیشین خود دریافت کرد، پس از ترخیص شدن از بیمارستان گفت: همه چیز خوب است. مایلم از تمامی هم‌تیمی‌هایم و تمامی بازیکنان دپورتیوو لاکرونیا که برای عیادت من به بیمارستان آمدند، تشکر کنم. همچنین باید از تمامی هواداران که از طریق شبکه‌های اجتماعی برای من آرزوی بهبودی و سلامت کردند، قدردانی کنم.

وی افزود: اتفاقی که در جریان بازی شب گذشته رخ داد، نگران‌کننده بود. چنین اتفاقی پیش از این برای من زمانی که برای اسپانیا بازی می‌کردم، افتاده بود. تصاویر اتفاقی را که دیشب برای من افتاد را دیدم و مردم هم در مورد من صحبت می‌کردند، اما چیزی به خاطر نمی‌آورم. مایلم از کادر پزشکی بیمارستان که مراقبت ویژه‌ای از من داشتند، قدردانی کنم. امیدوارم هر چه زودتر به تمرینات اتلتیکومادرید بازگردم. چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد و در چند روز آینده تمریناتم را آغاز خواهم کرد. این اتفاقی شوکه‌کننده بود و خوشبختانه گذشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید