میرشمسی: باید در زمین ثابت کنیم که تیم اول آسیا هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نشست خبری پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۷ آسیا پاسخگوی خبرنگاران شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدحسین میرشمسی در نشست خبری  سرمربیان تیم‌های ملی گروه یک رقابت‌های قهرمانی آسیا در پاسخ به سؤالی مبنی بر میزان آمادگی شاگردانش گفت: از یک سال گذشته آماده‌سازی بسیار خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم، به طوری که در تورنمنت بین‌‌المللی پرشین کاپ به مصاف تیم‌های قدرتمند اروپا رفتیم و می‌توان گفت که با آمادگی کامل در اینجا حاضر شده‌ایم. 

وی ادامه داد: بدون شک کار آسانی پیش رو نداریم و به این موضوع کاملاً آگاه هستیم. به هر حال همه تیم‌ها برای یک هدف مشترک یعنی کسب جواز حضور در جام جهانی به این رقابت‌ها آمده‌اند و کار برای همه تیم‌ها سخت است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: ایران نگاه ویژه‌ای به فوتبال ساحلی دارد و این رشته با سرعت بسیار زیادی در حال رشد است. البته فوتبال ساحلی در آسیا هم به نسبت چند سال گذشته پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و این موضوع کار را برای همه تیم‌ها دشوار می‌کند. از نظرم رقابت‌های سنگینی پیش رو خواهیم داشت. 

میرشمسی در پایان اهداف تیم ملی ایران را تشریح کرد: در رنکینگ آسیا تیم نخست هستیم، اما این موضوع را باید بار دیگر در زمین مسابقه اثبات کنیم. هدف نخست ما کسب جواز حضور در جام جهانی 2017 باهاماست و پس از آن همه تلاش خود را برای کسب جام قهرمانی آسیا به کار خواهیم گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید