شهریاری: شهباززاده می تواند برای نفت بازی کند

سرپرست باشگاه نفت از رفع مشکل ثبت قرارداد سجاد شهباززاده خبر داد و تاکید کرد این بازیکن با صدور آی تی سی مشکلی برای همراهی نفت در مقابل پرسپولیس ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین شهریاری با بیان اینکه مشکل ثبت قرارداد سجاد شهباززاده مهاجم جدید این تیم رفع شده است، گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قانونی را وضع کردند که تیم‌های بدهکار باید برای ثبت قراردادها ده درصد بدهی‌های خود را با توجه به مبلغ قرارداد بازیکنان جدید پرداخت کنند. بر همین اساس ما برای ثبت قرارداد شهباززاده با مشکل روبه‌رو شده بودیم، البته این بازیکن ارزشمند و توانا که با نظر دایی جذب شده، نسبت به قرارداد داخلی که با ما بسته بود پایبند بود و طی این مدت همکاری‌های لازم را داشته است.

سرپرست باشگاه نفت در ادامه گفت: ما نیز پیگیری‌هایی انجام دادیم و طبق قانون با پرداخت بدهی مجوز ثبت قرارداد سجاد شهباززاده صادر شد و اقدامات لازم در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام شده و برای دریافت آی تی سی سجاد شهباززاده نیز اقدامات لازم از سوی واحد بین‌الملل باشگاه در حال انجام است.

او خاطر نشان کرد: سجاد شهباززاده مشکلی برای همراهی نفت در بازی‌های آتی نخواهد داشت و با صلاحدید دایی و کادر فنی می تواند بازی کند. البته تنها مانع موجود برای قطعی شدن حضور شهباززاده در نفت صدور آی تی سی است که ان شاالله این اقدامات هم طی ۲۴ ساعت آتی انجام خواهد شد.

شهریاری در ادامه درباره بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات جذب کردند بیان کرد: ما شهاب عادلی دروازه‌بان تیم ملی جوانان و وحید نجفی بازیکن سابق سپاهان را به عنوان دو بازیکن جوان و با آتیه را به خدمت گرفتیم. همچنین آندرانیک تیموریان کاپیتان ارزشمند و با اخلاق تیم ملی نیز به نفت پیوست و شهباززاده نیز یکی از خریدهایی بود که با نظر دایی جذب شدند و مشکل حضور ایشان نیز در نفت امروز مرتفع شد.

سرپرست نفت در پایان گفت: امیدواریم تیم نفت در ادامه فصل با درایت دایی و تلاش بازیکنان بتواند نتایج خوبی کسب کند و ان‌شاالله مشکلاتی که از نظر مالی با توجه به بلاتکلیفی‌های موجود به وجود آمده نیز مرتفع شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید