واکنش تاج نسبت به محرومیت استقلال از نقل و انتقالات

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر استقلال پول داشت از نقل و انتقالات محروم نمی‌شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج پس از انتخاب عباس صوفی به عنوان رئیس هیئت فوتبال همدان با بیان اینکه انتخاب صوفی به پویایی و رشد این ورزش کمک شایانی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: یکی از بهترین مجامع که تاکنون برگزار کرده‌ام انتخابات هیئت فوتبال همدان بود که در فضایی به دور از حاشیه برگزار شد.

وی تصریح کرد: عباس صوفی بی‌خبر از گذشته فوتبال همدان نبوده و بیگانه با فوتبال نیست. امیدوارم به بهترین شکل فوتبال استان پیشرفت کند. در رده سنی نوجوانان و جوانان باید کار جدی در استان انجام شود و همچنین باید سهم استان همدان در تیم‌های ملی بیشتر باشد.

تاج با اشاره به ضعف‌های موجود در فوتبال ایران بیان کرد: ضعف‌هایی در باشگاه‌ها موجود است و پیگیری‌ها باید بیشتر باشد اما آنچه مسلم است مشکلات مالی فوتبال را اذیت می‌کند. چیزی که پیداست اینکه اگر استقلال پول داشت از نقل و انتقالات محروم نمی‌شد.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: در فوتبال گرفتاری‌های زیای داریم اما با همت مدیران فوتبالی در آسیا بهترین هستیم. در فوتبال ساحلی و فوتسال هم بهترین هستیم و در داوری هم یکی از بهترین‌های قاره هستیم.

وی با اشاره به وضعیت فوتبال همدان گفت: امیدواریم در چهار سال آینده صوفی و همکارانش در تمامی بخش‌ها و رده‌های سنی از جمله فوتسال، فوتبال ساحلی و رده‌های پایه خوب فعالیت کند. صوفی اهل همین مجموعه بوده و در پاس و هیئت فوتبال اقدامات خوبی داشته است. با فدراسیون هم رابطه خوبی دارد و آشنایی او می‌تواند به کار فوتبال همدان بیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه همدان در فوتبال وضعیت مطلوبی دارد و همیشه حرف برای گفتن داشته است، خاطرنشان کرد: همدان در فوتبال اوضاع مناسبی داشته و سهمیه خوبی در تیم‌های ملی دارد. امیدوارم هر کاندیدایی که انتخاب شد از نظر سایرین در راستای رشد فوتبال بهره بگیرد.

وی تاکید کرد: نامزدها بیگانه با فوتبال نیستند و شرایط خوبی بر مجمع حاکم است. باید دست به دست هم دهیم تا توفیقات حاصل شود. خود فوتبال به اندازه کافی می‌طلبد تا رئیس هیات به عنوان شغل دوم به آن نگاه نکند و تمام وقت در اختیار امور فوتبال باشد.

تاج تصریح کرد: فوتبال گستردگی زیادی دارد و باید به اندازه کافی برای امورات آن وقت صرف کرد. به عبارت بهتر باری به هر جهت نمی‌توان فوتبال را مدیریت کرد. شرایط فوتبال با هر چیزی قابل مقایسه نیست و نکته مهم اینکه امروز بسیاری از کشورها قدرت سیاسی خود را با فوتبال به رخ بقیه می‌کشند.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به وضعیت خوب حاکم بر فوتبال کشور گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر در صدر قاره کهن بوده‌ایم و در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ نیز در صدر جدول قرار داریم. امیدواریم با وحدت و همدلی بتوانیم راحت به جام جهانی صعود کنیم.

وی به جلسه خود با استاندار همدان قبل از برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال اشاره کرد و افزود: جای خوشحالی است که نیکبخت درک بالایی از فوتبال دارد. این جلسه بیشتر پیرامون وضعیت پاس همدان و کسر ۶ امتیاز از این تیم بزرگ بود.

رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این مجمع گفت: توجه به فوتبال به عنوان یک رشته فراگیر زمینه مناسب برای پویایی ورزش را فراهم می‌کند. هر زمان که فوتبال استان‌ها با قوت پیش رود تاثیرگذاری آن در سایر ورزش‌ها محسوس خواهد بود.

وی تصریح کرد: فوتبال همدان ثابت کرده که در تمام رده‌های سنی و در دو بخش آقایان و بانوان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و دارد.

منعم با بیان اینکه ورزش استان همدان برخلاف کمبودها، توفیقات زیادی کسب کرده است، افزود: هریک از کاندیدا که از مجمع انتخابات فوتبال رای اعتماد بگیرد مورد حمایت دستگاه ورزش و فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: قبل از این نشست جلسه‌ای با نیکبخت استاندار همدان داشتیم و امیدواریم این جلسه در پیشرفت فوتبال و تیم‌های باشگاهی استان کمک کند.

به گزارش ایسنا؛ با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و سه نامزد انتخاباتی به نام‌های عباس صوفی، محمدعیوقیان و علیرضا شمس، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال همدان در هتل باباطاهر برگزار شد و عباس صوفی بعد از یک دوره دوری از هیئت فوتبال، دوباره رئیس این هیئت شد.

عباس صوفی مدیرعامل سابق پاس همدان بار دیگر رئیس هیئت فوتبال شد به طوریکه در این مجمع ۱۵ رأی آورد، محمد عیوقیان هشت رأی آورد و علیرضا شمس هم صاحب رأی نشد. صوفی به مدت چهار سال رئیس هیئت فوتبال استان همدان خواهد بود.

 قبل از آغاز مجمع، حسن محمدی با انتشار نامه‌ای انصراف خود از انتخابات را اعلام کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید