هدیه باشگاه رئال مادرید به داور بازی‌ با ویارئال جنجال آفرید + عکس

کهکشانی‌ها با اعطای یک هدیه به داوری که در شب پیروزی خارج از خانه‌شان برابر زیردریایی زرد جنجال‌آفرین شد، به حرف و حدیث‌ها درباره قضاوت ناعادلانه وی دامن زدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال رئال مادرید و ویارئال در ورزشگاه سرامیکا، تمام نگاه‌ها معطوف یک نفر بود؛ خسوس خیل مانسانو.

مانسانو با اعطای یک پنالتی پرحرف و حدیث به رئالی‌ها پس از برخورد توپ به دست برونو سوریانو، کاپیتان ویارئال خشم هواداران تیم میزبان را برانگیخت و فران اسکریبا، سرمربی زیردریایی زرد را هم به دلیل اعتراض شدیدش اخراج کرد که عصبانیت ویارئالی‌ها را دو چندان کرد.

جنجال‌ها درباره مانسانو اما به همین جا ختم نشد و پس از بازی فرناندو رویگ، رئیس باشگاه ویارئال ادعا کرد که داور مسابقه و کمک‌های را در مسیر خروج از ورزشگاه سرامیکا در حالی که یک کیسه پلاستیکی منقش به لوگوی باشگاه رئال مادرید در دست داشتند، رؤیت کرده است و از این حرکت او ناراحت بود.

اظهارات رویگ آغازگر یک جنجال جدید بود که به شائبه جانبدارانه قضاوت کردن مانسانو به سود رئالی‌‌ها دامن زد. کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا اما در خصوص این ماجرا شفاف‌سازی کرد. طبق اعلام کمیته داوران، کیسه‌ای که مانسانو در دست داشت، محتوی اقلامی فاقد ارزش مادی چشمگیر از جمله جاسوئیچی، خودکار و دفترچه یادداشت بوده که به عنوان یادگاری از سوی باشگاه رئال مادرید به داور بازی اهدا شده است.

این نخستین باری نیست که رئالی‌ها به داور بازی هدیه می‌دهند، ضمن اینکه یادگاری دادن به داوران از سوی تیم‌ها در پایان بازی‌ها، در دنیای فوتبال مرسوم است. رئال مادرید در بازی‌های خانگی‌‌اش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نیز بسته‌ای حاوی پیراهن این باشگاه که تاریخ بازی روی آن درج شده است را به داور ارائه می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید