مورینیو با منچستر یونایتد 5 ساله تمدید می کند؟

باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد سرمربی پرتغالی خود را ۵ سال بیشتر در این تیم حفظ کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یک نشریه انگلیسی مدعی شد سران باشگاه منچستریونایتد که از عملکرد مورینیو در اولین فصل حضورش در این تیم رضایت دارند، در تابستان پیش‌رو پیشنهاد تمدید 5 ساله قرارداد را به ژوزه مورینیو خواهند داد و بودجه‌ای یک میلیارد پوندی را در اختیار این مربی پرتغالی قرار خواهند داد تا بازیکنان مدنظر خود از جمله آنتوان گریزمان و ویکتور لیندلوف را در سال‌های پیش‌ رو به جمع شیاطین سرخ اضافه کند.

قرارداد فعلی ژوزه مورینیو 3 ساله با قابلیت تمدید برای یکسال دیگر است. او اکنون به ازای هر فصل کار در این تیم دستمزدی 10 میلیون پوندی دریافت می‌کند، اما در صورت موافقت برای امضای قرارداد پنج ساله با شیاطین سرخ حداقل تا سال 2022 در اولدترافورد ماندنی خواهد شد و دستمرد سالیانه‌اش هم به 12 میلیون پوند افزایش پیدا خواهد کرد.

مورینیوی 53 ساله در همین فصل اول حضورش در منچستریونایتد در حدود 150 میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدیدش کرده است. او در تابستان اخیر پل پوگبا (89.3 میلیون پوند)، اریک بایلی (31 میلیون پوند)، هنریک مخیتاریان (27 میلیون پوند) و زلاتان ابراهیموویچ (رقمش فاش نشده) را به خدمت گرفت، اما انتظار می‌رود خرید بزرگ بعدی وی آنتوان گریزمان در ازای 100 میلیون پوند خوهد بود.

منچستریونایتد در حال حاضر در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است و با تاتنهام دوم جدول 5 امتیاز فاصله دارد. شیاطین سرخ به فینال جام اتحادیه راه پیدا کرده‌اند و امشب (یکشنبه) هم باید در دور پنجم جام حذفی انگلیس به مصاف بلکبرن بروند. آنها همچنین در دور رفت از مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا با نتیجه 3 بر صفر از سد سن‌اتین گذشتند و شانس بالایی برای رسیدن به دور بعد دارند.

در حالی «سان» مدعی شده که باشگاه منچستریونایتد به دنبال حفظ آقای خاص است که سرمربی پیشین تیم‌های رئال‌ مادرید و چلسی هرگز بیشتر از 3 سال در یک باشگاه نمانده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید