سردار آزمون: پیشنهادی برای بازیگری در سینما ندارم!/ آماده یک کار تبلیغاتی می شوم!

مهاجم تیم فوتبال روستو گفت: برای یک کار تبلیغاتی آماده می شوم اما پیشنهادی از سینما به دستم نرسیده و نمی دانم این شایعه از کجا نشات گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف یکی از بهترین بازیکنان ایران در دو، سه سال گذشته است. مهاجمی که موفقیتش در ترکیب تیم ملی و باشگاه روستوف و البته تیپ رفتاری اش باعث شده تا از او به عنوان یکی از ورزشکاران موفق و آینده دار در عرصه تبلیغات و هنر یاد شود. همین بهانه ای است برای انتشار یک شایعه. شایعه پیشنهاد بازیگری به سردار. موضوعی که آزمون از آن اطلاع دقیقی ندارد اما مصاحبه با او را به سمت و سوی سینما می برد و علایق او در این عرصه. سوال و جواب هایی که برخلاف مصاحبه های فوتبالی تکراری و کلیشه ای نیست.

*  شایعه ای منتشر شده با این مضمون که به تو پیشنهاد بازیگری و حضور در عرصه سینما شده. این شایعه را تایید می کنی؟

در مورد تبلیغات چرا اما سینما نه. من بی خبرم و این خبر را تایید نمی کنم. 

*اما حضور فوتبالیست هایی چون پژمان جمشیدی و علی انصاریان و البته تیپ رفتاری تو باعث شده تا این شایعه شکلی جدی به خود بگیرد. 

برای یک کار تبلیغاتی آماده می شوم اما باز هم تاکید می کنم پیشنهادی از سینما به دستم نرسیده و نمی دانم این شایعه از کجا نشات گرفته.

* اگر به تو پیشنهادی بدهند قبول می کنی پا به عرصه سینما بگذاری؟

نه. من به عرصه ای که در آن استعداد ندارم پا نمی گذارم. حس می کنم در بازیگری استعداد ندارم و نمی توانم موفق باشم. البته بازیگران بزرگی در سینمای ایران حضور دارند که اگر من ورود کنم اصلا دیده نخواهم شد.

* حالا که رسیدیم به سینما، کار کدام یک از بازیگران را می پسندی؟

بین آقایان شهاب حسینی قطعا در مقطع فعلی حرف اول را می زند اما دوستان زیادی دارم که آنها نیز در کار خود موفق هستند. افرادی چون حسین سلیمانی، امیر جعفری، پژمان بازغی و خیلی از دوستان دیگر.از بین خانم ها، نیکی کریمی و ترانه علیدوستی واقعا هنرمند هستند و در کار خود خبره. فکر می کنم این دو در حال حاضر بهترین بازیگران خانم محسوب می شوند. از نظر شخصیت و حتی بازیگری، لیلا حاتمی هم فوق العاده است.

*از شرایط این روزهای روستوف ، آن هم پس از برد ارزشمند و پرگل مقابل اسپارتاپراگ بگو و مصاحبه را خودت تمام کن.

بازی جذاب و پرگلی بود. به تمام خواسته هایمان رسیدیم و فکر می کنم در بازی برگشت هم می توانیم اسپارتاپراگ را شکست بدهیم. چشم به مراحل بالاتر داریم و خیلی امید دارم که موفقیتی بزرگ در لیگ اروپا به دست بیاوریم.  

 

دیدگاه تان را بنویسید