بی نظمی در ورودی سالن مسابقات جام جهانی کشتی

نماینده اتحادیه جهانی کشتی و خبرنگاران پس از مشقت های فراوان توانستند وارد سالن مسابقات جام جهانی کشتی شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هجوم مردم علاقمند به کشتی برای دیدن فینال جام جهانی کشتی میان ایران و آمریکا به حدی است که نمایندگان رسانه های گروهی برای حضور در سالن و پوشش مسابقات علی رغم داشتن آیدی کارت برای دقایق طولانی پشت درهای بسته ماندند.
این بی نظمی که از سوی مسئولان برگزاری مسابقات قابل کنترل نبود، در حالی رخ داد که هاماکاس نماینده اتحادیه جهانی کشتی نیز مدت زیادی پشت درهای بسته ماند تا اینکه با حضور مسئولان فدراسیون کشتی ،وی توانست وارد سالن مسابقات شود.

زمانی که صادق محبوبی پزشک رسمی اتحادیه جهانی کشتی در مسابقات جام جهانی به ماموران اعلام کرد تا زمانیکه نماینده اتحادیه جهانی وارد سالن نشود اجازه آغاز رقابت ها داده نخواهد شد با پاسخ جالبی مواجه شد که یک از ماموران گفت"در سالن جای سوزن انداختن هم نیست و جا نداریم!"
 سالن مسابقات ساعت ها مانده به برگزاری دیدار فینال مملو از جمعیت است و تعداد بسیاری نیز پشت درهای بسته ماندند .
مسئولان ایجاد نظم در برگزاری رقابت های جام جهانی به طور کامل در این زمینه توجیه نبودند و برخی برخوردها از سوی معدود افراد باعث رنجش خاطر خبرنگاران شد.

برخی خبرنگاران هم موفق نشدند وارد سالن شوند و به هتل بازگشتند. جایگاه خبرنگاران نیز توسط افراد مسئول و غیر مسئول و حتی کودکان اشغال شده بود.

زمانی که یکی از خبرنگاران مشغول فیلمبرداری از بی نظمی در ورود به سالن مسابقات بود،تلفن همراه او توسط ماموران لباس شخصی به بدترین شکل ممکن گرفته شد و حتی با اطلاع ازاینکه آن فرد خبرنگار است و قصدش از فیلمبردای اطلاع رسانی بوده با الفاظ ناشایست مورد خطاب قرار گرفت و سرانجام با حضور مسئولان رده بالاتر بصورت محترمانه مجبور به پاک کردن فیلم ضبط شده گردید.

در این میان یکی از ماموران رده بالا به هر زحمتی که بود تعدادی از خبرنگاران را به داخل سالن برد و از تماشاگران کرمانشاهی خواست رسم مهمان نوازی را رعایت کنند و جایگاه خبرنگاران را ترک کنند که به این شکل تعدادی از خبرنگاران توانستند روی صندلی های خود مستقر شوند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید