باشگاه ماشین‌سازی: به ما گفتند بازی ساعت ۱۵ برگزار می‌شود

مسئولان تیم ماشین‌سازی ادعا می‌کنند که به خاطر مشکل نور ورزشگاه یادگار امام (ره)، به آنها اعلام شده که بازی این تیم برابر نفت تهران از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسئولان باشگاه ماشین‌سازی از چند روز پیش درخواست خود را مبنی بر تغییر زمان دیدار این تیم مقابل نفت تهران ارائه دادند، اما سازمان لیگ با توجه به مخالفت باشگاه نفت تهران، با این موضوع موافقت نکرده است.

در جلسه هماهنگی پیش از بازی، مسئولان ورزشگاه یادگار امام (ره) اعلام کرده‌اند که به دلیل برودت هوا، سیستم نور ورزشگاه دچار مشکل شده است و به همین خاطر، امکان برگزاری بازی در ساعت 16:30 وجود ندارد. ماشین‌سازان هم که به زمان برگزاری بازی معترض هستند، در جلسه هماهنگی پیش از بازی، حاضر نشدند صورت‌جلسه را امضا کنند.

ماشین‌سازان اما ادعا می‌کنند که هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی، به آنها اعلام کرده که بازی ساعت 15 امروز (جمعه) برگزار خواهد شد. گزارش مشکل نور ورزشگاه هم به صورت کتبی به سازمان لیگ ارسال شده و قرار است طی ساعات آینده، سازمان لیگ هم در این مورد تصمیم نهایی را بگیرد.

با توجه به بارش برف در تبریز، مسئولان ورزشگاه که صبح امروز برای آماده‌سازی چمن در راه ورزشگاه بودند، دچار مشکل شدند و با این اوضاع، احتمال لغو دیدار ماشین‌سازی - نفت تهران هم وجود دارد. سازمان هواشناسی نیز پیش‌بینی کرده که در ساعات آینده، بارش برف در تبریز ادامه دارد.

طبق برنامه قبلی، قرار است دیدار ماشین‌سازی - نفت تهران از ساعت 16:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید