رقابت های جام جهانی کشتی آزاد با حضور وزیر ورزش افتتاح شد

چهل و پنجمین دوره از رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در سالن امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه و با استقبال پرشور علاقمندان به کشتی با حضور وزیر ورزش برگزار افتتاح شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  مردم کرمانشاه مانند همیشه استقبال بسیار خوبی از این رقابت ها داشتند بگونه ای که پیش از آغاز رقابت ها در نوبت صبح و عصر سالن مملو از جمعیت بود و بسیاری از علاقمندان نیز پشت درهای بسته ماندند و نتوانستند از نزدیک شاهد رقابت ها باشند.

در آغاز مراسم افتتاحیه این رقابت ها تعداد زیادی از ورزشکاران زورخانه ای با حضور بر روی ۲ تشک کشتی سالن امام خمینی به اجرای ورزش زورخانه ای پرداختند که با استقبال تماشاگران روبرو شد.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه و دیگر مسولان استانی با حضور در سالن مسابقات در مراسم افتتاحیه حضور پیدا کردند.
پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و صلوات خاصه امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و کلیپی از شهدای کشتی در ۸ سال جنگ تحمیلی آغاز گر مراسم رسمی افتتاحیه جام جهانی کشتی آزاد بود.
جام جهانی کشتی آزاد با حضور ۸ تیم برتر جهان شامل ایران،آمریکا،روسیه،آذربایجان،گرجستان،هند،مغولستان و ترکیه به مدت ۲ روز در سالن امام خمینی شهر کرمانشاه برگزار می شود.
رازانی استاندار کرمانشاه نیز طی سخنانی به تیم های شرکت کننده در جام جهانی کرمانشاه خوش آمد گفت و از اعطای میزبانی این  رقابت ها به کرمانشاه ابراز خرسندی کرد.

در بخش دیگر مراسم افتتاحیه از خواهر شهید ریزه وندی توسط وزیر ورزش و استاندار کرمانشاه و همچنن تعدادی از بانوان برتر تیم های ملی کشتی تجلیل شد.
در ادامه از تمبر چهل و پنجمین دوره رقابت های جام جهانی کشتی آزاد توسط وزیرورزش،استاندار کرمانشاه و هاماکوس نماینده یونانی اتحادیه جهانی کشتی رونمایی شد.

پخش قسمت های کوتاهی از آلبوم موسیقی جهان پهلوان تختی و گفتگو با عوامل ساخت این اثر دیگر بخش مراسم افتتاحیه بود و سی دی این اثر با امضای وزیر ورزش و استاندار کرمانشاه رونمایی شد. آهنگ ساز این آلبوم پوریا خادم فرزند رسول خادم است.
در بخش پایانی این مراسم نیز دوبنده تیم ملی کشتی در قالب یک تابلو به استاندار کرمانشاه اهدا شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید