منصوریان: دوست دارم پرچم استقلال بالا باشد

علیرضا منصوریان پس از پیروزی استقلال در دربی تنها به گفتن یک جمله بسنده کرد و گفت: دوست دارم پرچم استقلال را بالا نگه داریم، همین.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرمربی آبی ها چهره‌ای است که می‌تواند همیشه بازی را جذاب‌تر کند. به همین دلیل  خبرنگاران تلاش کردند تا منصوریان را وارد بازی کری‌خوانی کنند.

سرمربی استقلال اما این کار را نکرد چون قبل از کنفرانس به خبرورزشی گفته بود اهل کری‌خوانی نیست و تازه از عدد 6 و 4 هم تنفر دارد. منصوریان همیشه می‌گفت علاقه دارد حرفش را در زمین بزند. این بود که با تیمش به زمین رفت و در پایان مسابقه در حالی که شهرآورد را فتح کرده بودند، از زمین خارج شد. حالا وقتی از منصوریان سؤال می‌کنیم چه شد کری نخواندید و اصلاً چرا وارد این وادی نمی‌شوید؟، می‌گوید: «من سه روز قبل از کنفرانس حرف نزدم. می‌دانید چرا؟ چون گفته بودم می‌خواهیم حرف‌مان را در مستطیل سبز بزنیم. خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد و توانستیم خودمان را ثابت کنیم. هیچ‌وقت دوست ندارم کری‌خوانی کنم. ما اگر حرفی داریم، باید در زمین بزنیم نه بیرون از زمین.» او ادامه می‌دهد: «ما واقعاً روی این بازی کار کرده بودیم. هر سه گلی که زده بودیم، کار شده بود. اصلاً این‌طور نبود که بخواهیم شانسی بزنیم. کار کرده بودیم و هر سه گل هم تمرین شده بود. این نشان می‌دهد تمام نقشه‌هایی که در سر داشتیم، اجرا شد.» 

دوست دارم پرچم بالا باشد
دو، سه روزی است که خیلی به منصوریان زنگ می‌زنند. از پیشکسوت‌ها گرفته تا بازیگران و... منصوریان به همه آنها و در مقابل ابراز علاقه‌شان، تنها یک حرف داشت؛ اینکه تازه اول راه هستند. منصوریان حالا هم تنها یک جمله می‌گوید؛ جمله‌ای که هدف اصلی‌شان را در ورای نتایج آینده نشان می‌دهد: «دوست دارم پرچم استقلال را بالا نگه داریم، همین...» 

ذوب‌آهن خطرناک است
و اما بازی با ذوب‌آهن؛ دیداری که بسیار برای آبی‌ها سرنوشت‌ساز است. منصوریان هم با یک کلمه آن را توصیف می‌کند: «خطرناک.» سرمربی استقلال می‌گوید: «از نظر من بازی ذوب‌آهن بسیار خطرناک است و باید خیلی حواس‌مان را جمع کنیم. نباید در باد برد شهرآورد بخوابیم.» 
منصوریان در روزهای اخیر این مسئله را به شاگردانش منتقل کرده است. او روز گذشته به تیمش استراحت داد. البته بازیکنان استقلال با وجود تعطیلی اکثراً در کلینیک دکتر نوروزی حاضر شدند تا ریکاوری کنند. بعضی‌ها هم تمرین انفرادی داشتند تا برای بازی روز پنج‌شنبه آماده‌تر شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید